معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

19 شهریور 1403 دوشنبه
  • تاریخ انتشار : 1402/01/30 - 13:10
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 174
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک دکتر ناطقی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی

دکتر سعید ناطقی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران در پیامی ولادت حکیم اسماعیل جرجانی و روز علوم آزمایشگاهی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، دکتر سعید ناطقی، معاون درمان دانشگاه در پیامی ولادت حکیم اسماعیل جرجانی و روز علوم آزمایشگاهی را تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
سی فروردین ماه مقارن با زادروز حکیم اسماعیل جرجانی، پزشک نامدار ایرانی به روز آزمایشگاه و علوم آزمایشگاهی اختصاص یافته است. روز آزمایشگاه فرصتی ارزشمند است تا از تلاشگرانی تقدیر به عمل آید که با احساس مسئولیت و فداکاری در مسیر تشخیص به موقع، افتخار مدافعین خطوط اول نبرد با بیماری ها را از آن خود نموده اند و سلامت و آسایش خود را در راه اعتلای سلامت جامعه قرار می دهند.
تلاشگران علوم آزمایشگاهی با تشخیص به موقع عوامل بیماری زا، افتخار مدافعین خطوط اول نبرد با بیماری ها را از آن خود کرده و با فداکاری و گذشت، سلامت و آسایش خود را در راه اعتلای ارزش های والای انقلاب اسلامی و سلامت جامعه گذاشته اند از این رو توجه به نقش و اهمیت دادن به جایگاه فعالان آزمایشگاهی در پیشبرد اهداف نظام سلامت و ارتقای خدمات این حوزه بسیار موثر و اثربخش است.
دکتر سعید ناطقی
معاون درمان دانشگاه

 

  • گروه خبری : اخبار مدیریت امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی
  • کد خبر : 238632
فائزه  فهیمی
تهیه کننده

فائزه فهیمی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *