معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

14 مهر 1403 شنبه
  • تاریخ انتشار : 1402/03/03 - 12:14
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

هم اندیشی رابطین کمیته های بیمارستان ها

جلسه ای مشترک با حضور رابطین کمیته های بیمارستان های دولتی و غیردولتی تابعه دانشگاه در روز سه شنبه دوم خرداد 1402 در معاونت درمان با حضور سارا صالحی، رئیس اداره کیفیت و اعتبار بخشی تشکیل شد تا هم اندیشی در خصوص مسائل مربوط به ارتقا کیفیت کمی و کیفی کمیته های بیمارستان ها صورت گیرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان، اداره ارتقا کیفیت و اعتباربخشی این معاونت جلسه ای مشترک با حضور رابطین کمیته های بیمارستان های دولتی و غیردولتی تابعه دانشگاه در روز سه شنبه دوم خرداد 1402 در معاونت درمان با حضور سارا صالحی، رئیس اداره کیفیت و اعتبار بخشی تشکیل کرد تا هم اندیشی در خصوص مسائل مربوط به ارتقا کیفیت کمی و کیفی کمیته های بیمارستان ها صورت گیرد.
سارا صالحی ضمن بیان اهمیت نقش کمیته ها در ارتقا کیفیت خدمات بیمارستانی، به این موضوع اشاره کرد که مهم شمردن این حوزه از سوی تیم رهبری و مدیریت بیمارستان ها و تعیین شاخص های کیفی هر کمیته علاوه بر اینکه به شفاف سازی هدف گذاری فعالیت ها و موارد مطروحه در کمیته ها کمک می کند، نقش بسزایی در افزایش همکاری اعضای کمیته ها و توجه به جنبه علمی موارد مطروحه در کمیته ها خواهد داشت.
زکیه فقیهی، کارشناس اداره کیفیت و اعتباربخشی در خصوص فعالیت های انجام شده در سال گذشته و برنامه ریزی در سال پیش رو نکاتی را عنوان کرد.
رابطین کمیته ها به مسائل و مشکلاتشان در این حوزه پرداختند و درخواست ها و انتظاراتشان را عنوان کردند.

  • گروه خبری : مدیریت اعتبار بخشی و نظارت بر موسسات پزشکی
  • کد خبر : 235241
فائزه  فهیمی
نویسنده

فائزه فهیمی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *