معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

30 شهریور 1403 جمعه
  • تاریخ انتشار : 1399/08/28 - 23:27
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 225
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست کارشناسان گردشگری سلامت بیمارستان های تابعه در معاونت درمان دانشگاه

با حضور مدیر تعالی بالینی و امور بیمارستان های دانشگاه اولین جلسه کمیته اجرایی گردشگری سلامت در ستاد معاونت درمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، اولین جلسه کمیته اجرایی گردشگری سلامت چهارشنبه 28 آبان 1399 با حضور دکتر علی گنجعلیخان مدیر تعالی بالینی و امور بیمارستان ها، شیما هادوی کارشناس گردشگری سلامت، مریم رادین منش رئیس اداره اقتصاد درمان و جمعی از کارشناسان  IPD بیمارستان های تحت پوشش در سالن اجتماعات معاونت درمان دانشگاه برگزار شد.
دکتر گنجعلیخان با اشاره به اهمیت توسعه گردشگری سلامت گفت: اگرچه در شرایط فعلی برنامه های دانشگاه در این بخش تا حد زیادی متوقف شده ولی با توجه به نقش صنعت IPD در ارزآوری کشور و درآمدزایی بیمارستان ها باید از همین حالا برای رفع چالش های موجود چاره جویی و نسبت به معرفی خدمات درمانی قابل ارائه در این بخش به منظور جذب بیماران بین الملل و ترسیم مسیر درمانی مشخص برای آنان در بیمارستان ها همفکری و برنامه ریزی کنیم.
هادوی ضمن ارائه گزارش از اقداماتی که در سال های اخیر در حوزه گردشگری سلامت دانشگاه صورت گرفته، علت تاخیر در برگزاری این نشست را بحران کووید 19 و توقف برنامه های وزارت بهداشت در این حوزه خواند.

  • گروه خبری : اخبار مدیریت امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی,اخبار گردشگری سلامت
  • کد خبر : 239929
نجمه باهو
تهیه کننده

نجمه باهو

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *