معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

30 شهریور 1403 جمعه
  • تاریخ انتشار : 1400/11/03 - 14:24
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 104
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

نشست تیم معاونت درمان دانشگاه با رئیس و مسئولان ارشد بیمارستان بهرامی

دکتر سعید ناطقی، معاون درمان و تیم همراه، با حضور در بیمارستان بهرامی با دکتر سید یوسف مجتهدی رئیس و مسئولان بیمارستان دیدار و در گفت و گو کردند.

 ,

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، در بازدید از بیمارستان بهرامی که شنبه دوم بهمن 1400 با حضور دکتر سعید ناطقی انجام شد، دکتر علی گنجعلی خان، مدیر تعالی بالینی بیمارستان، سید عرفان ترکش، مشاور معاون درمان، دکتر علیرضا عبدالهی، رئیس اداره آزمایشگاه، دکتر عزیز رسولی، مدیر نظارت و اعتباربخشی، دکتر شیوا خوشنویس، معاون نظارت و اعتباربخشی، سیمین رنجبران، مدیر امور پرستاری، پروانه زاهدی، رئیس اداره صدور پروانه ها، مرجانه تقوی، رئیس اداره نظارت و اعتبار بخشی امور بیمارستان ها، مریم رادین منش، رئیس اداره اقتصاد درمان و فائزه فهیمی کارشناس روابط عمومی معاونت درمان، دکتر ناطقی را همراهی کردند.

دکتر ناطقی به بیان دلایل بازدید های بیمارستانی اشاره کرد و گفت: دلیل حضور کارکنان معاونت درمان در بیمارستان ها صرفا برای بازدید نیست، این بازدید ها علاوه بر آگاهی از مشکلات و مسائل بیمارستان ها باعث آشنایی مسئولان بیمارستان با همکاران نظیر به نظیر خود در معاونت درمان می­ شود.

 معاون درمان در ادامه گفت: مشاور اینجانب مسئول پیگیری و ارتباط با روسا و معاونین درمان بیمارستان ها تا زمان حل مشکلات است و ما باید با برنامه ریزی و تلاش های پی در پی به تصحیح مشکلات این بیمارستان ها بپردازیم.

دکتر مجتهدی گفت: تفاوت بیمارستان های تک تخصصی کودکان با سایر بیمارستان ها در این است که با توجه به سیاست های جمعیتی کشور، گسترش خدمات این بیمارستان ها ضروری است و باید کمک کرد تا خیرین توجه بیشتری به سمت بیمارستان های کودکان داشته باشد.

دکتر گنجعلی خان پیشنهاداتی در رابطه با بهبود وضعیت این بیمارستان در زمینه تجهیزات پزشکی ارائه داد و گفت: درخواست ما این است که فرآیند تجهیزات پزشکی براساس کتاب فرایند ها انجام شود.

دکتر عبداللهی گفت: پیشرفت بیمارستان بهرامی در زمینه مسائل آزمایشگاهی در سال های اخیر بسیار چشمگیر بوده است. این بیمارستان دارای نکات مثبت زیادی است و هیئت علمی علاقه مند و دلسوزی دارد.

رنجبران بعد از تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر، از ریاست بیمارستان و مدیریت اجرایی آن تشکر کرد و گفت: بیمارستان بهرامی در روزهای پاندمی ویروس کرونا با معاونت درمان همکاری گسترده ای داشته است.

در این جلسه مسئولان واحدهای معاونت درمان به شرح عملکرد این بیمارستان پرداخته و پیشنهاداتی در این راستا ارائه کردند.

 

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت درمان
  • کد خبر : 239057

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *