معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

30 شهریور 1403 جمعه
  • تاریخ انتشار : 1401/04/25 - 15:03
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 194
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست آموزشی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ویژه کارکنان معاونت درمان

نشست آموزشی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ویژه کارکنان معاونت درمان دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، در راستای اجرای مصوبات کمیته درمان و مراقبت پایگاه جوانی جمعیت دانشگاه، نشست توجیهی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت روز دوشنبه ششم تیر 1401 در  معاونت درمان، با حضور دکتر گنجعلی خان، دبیر اجرایی کمیته، مژگان اکبری، رئیس اداره مامایی معاونت درمان و همه کارمندان و کارکنان معاونت درمان در سالن اجتماعات برگزار شد.
دکتر گنجعلی خان هدف از برگزاری نشست فوق را آموزش همه پرسنل معاونت درمان در زمینه مفاد، تبصره های قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت عنوان کرد.
وی افزود: انجام هرگونه اقدام هر چند کوچک در راستای  اجرای قانون فوق حائز اهمیت بوده و همه کارکنان می بایست این قانون را در تمام جنبه های کاری خود مد نظر قرار داده و در اجرای آن اهتمام ورزند.
اکبری در زمینه سیاست های کلی مشتمل بر قانون فوق، چالش ها و عوامل تاثیر گذار در نرخ جمعیت، نرخ باروری کلی و روند آن در کشور، عوامل موثر بر میزان نرخ باروری، سن ازدواج، تاثیرات تاخیر در سن ازدواج بر سلامت مادر و نوزاد، تحکیم بنیان و پایداری خانواده، پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی، فرصت های طلایی فرزندآوری، ابعاد سلامت و میزان مرگ های مادری، نوزادی و کودکان زیر 5 سال در کشور و... مطالبی عنوان کرد.
در این نشست همه مفاد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با تاکید بر اجرای مفاد  17، 20، 22، 35، 41، 42، 47، 49، 50، 52، 53، 54، 56، 58، 60، 61 شرح داده شد.

  • گروه خبری : اخبار مدیریت امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی
  • کد خبر : 238788
فائزه  فهیمی
تهیه کننده

فائزه فهیمی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *