معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

14 تیر 1403 پنجشنبه
  • تاریخ انتشار : 1403/03/13 - 13:44
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 231
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مراسم بزرگداشت سرتیپ خلبان شهید سید طاهر مصطفوی، شهید سانحه هوایی بالگرد رئیس جمهور

مراسم بزرگداشت شهید سرتیپ خلبان سید طاهر مصطفوی، پدر بزرگوار سرکار خانم بهاره مصطفوی، پرستار بیمارستان کودکان حکیم در روز چهارشنبه 13خرداد 1403 در بیمارستان کودکان حکیم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان، به منظور بزرگداشت مقام شهید سرتیپ خلبان سید طاهر مصطفوی، پدر بزرگوار سرکار خانم بهاره مصطفوی، پرستار بیمارستان کودکان حکیم، مراسمی در روز چهارشنبه 13 خرداد 1403 با حضور سیمین رنجبران، مدیر پرستاری دانشگاه، دکتر خسرو صادق نیت، رئیس بیمارستان کودکان حکیم، کارشناسان مدیریت امور پرستاری معاونت درمان و مدیران پرستاری بیمارستان های تحت پوشش برگزار شد.
 
سیمین رنجبران با اشاره به سانحه اندوهناک سقوط بالگرد، شهادت رئیس جمهور و سایر هیئت همراه و شهید سرتیپ خلبان سیدطاهر مصطفوی، پدر بزرگوار سرکار خانم بهاره مصطفوی، پرستار بیمارستان کودکان حکیم را در شب ولادت امام رضا(ع) به ایشان و خانواده محترمشان تسلیت گفت.
وی همدردی و حمایت بی دریغش را از بهاره مصطفوی ابراز و از خداوند متعال طلب صبر و شکیبایی برای ایشان و خانواده معظمشان و نیز علو درجات و محشور شدن پدر بزرگوارشان با انبیا و اولیا الله را مسئلت کرد.
دکتر خسرو صادق نیت، رئیس بیمارستان حکیم ضمن عرض تسلیت به خانواده معظم شهید مصطفوی این مصیبت بزرگ را تسلیت گفت و از زحمات بهاره مصطفوی در عرصه پرستاری و خدمت رسانی به کودکان بیمار تشکر و آرزروی موفقیت و آینده ای درخشان برای فرزندان شهید کرد. 
در این مراسم بهاره مصطفوی، دختر شهید گفت: آرزوی همیشگی پدرم در هر ماموریت، شهادت بود. وی به فضائل و خصایص اخلاقی پدرشان رازداری، صبر، مردم داری، معرفت و مهربانی اشاره کرد و گفت: برای پدرم نماز اول وقت اهمیت خیلی زیادی داشت و به فرزندانش هم این مورد را تاکید می کرد.
  • گروه خبری : اخبار مدیریت پرستاری,اخبار معاونت درمان
  • کد خبر : 267565
فاطمه پولادی
تهیه کننده

فاطمه پولادی