معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

31 شهریور 1403 شنبه
  • تاریخ انتشار : 1402/06/26 - 23:32
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 316
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه به مناسبت روز ایمنی بیمار

مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه: سیاست های تیم رهبری و مدیریت مراکز، در پیاده سازی فرهنگ ایمنی بیمار نقش کلیدی ایفا می کند

دکتر عزیز رسولی، مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه در پیامی روز ایمنی بیمار را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان، دکتر عزیز رسولی، مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه در پیامی روز ایمنی بیمار را تبریک گفت.
متن تبریک به شرح زیر است:
بیمارستان ها و سایر مراکز بهداشتی و درمانی یکی از مهم ترین سازمان های ارائه دهنده خدمات محسوب می شوند. طبیعتا باید خدمت رسانی به گونه ای باشد که ضمن دستیابی به هدف مذکور، از وارد شدن هرگونه آسیب به بیمار پرهیز شود‌.
از طرفی با وجود اینکه حفظ و ارتقای ایمنی بیمار وابسته به مؤلفه های بسیاری از جمله عوامل ساختاری، محیطی، عملکردی و.... می باشد، اما به نظر میرسد آگاه سازی، آموزش اثربخش، ارتباطات موثر و بکارگیری روش های نظارتی مدون برای تمامی گروه های شغلی از جمله کادر پزشکی، پرستاری، پاراکلینیکی، پشتیبانی، اداری و فراگیران از عوامل کلیدی در پیشبرد این هدف باشد. شاید بتوان این موضوع را مطرح کرد که اولین گام در بحث ایمنی بیمار، آگاهی و تعهد فرد ارائه دهنده خدمت می باشد اما بدون شک سیاست های تیم رهبری و مدیریت بیمارستان ها در پیاده سازی این فرهنگ نقش کلیدی ایفا می کند و بر تمامی خدمات آن ها سایه افکنده است.
دکتر عزیز رسولی

  • گروه خبری : اخبار مدیریت نظارت و اعتباربخشی
  • کد خبر : 246404
فائزه  فهیمی
تهیه کننده

فائزه فهیمی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *