معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

30 شهریور 1403 جمعه
  • تاریخ انتشار : 1399/08/03 - 12:02
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 180
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

فراخوان ثبت‌نام ماماهای دارای دفاتر مامایی برای شرکت در نخستین جلسه مجازی ارتباط مستقیم با معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر سید فرشاد علامه معاون درمان دانشگاه سه‌شنبه 6 آبان از طریق شبکه مجازی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران میزبان ماماهای دارای دفتر مامایی تابعه خواهد بود. نحوه ثبت‌نام در این رویداد تخصصی را در ادامه مطلب بخوانید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، در راستای تحقق سیاست‌های معاونت درمان دانشگاه در آموزش مداوم و ارتباط مستمر با بخش‌های خصوصی تحت پوشش به‌ویژه در شرایط پاندمی کووید 19، در این مرحله به‌منظور ارتباط بی‌واسطه معاون درمان با ماماهای فعال در این حوزه، آگاهی از چالش‌های دفاتر کار مامایی، چاره‌جویی و بررسی راهکارهای قابل‌اجرا برای رفع مشکلات موجود و تعامل برای ثبت اطلاعات مادران باردار و کمک به کاهش مرگ‌ومیر مادران باردار، اولین نشست مجازی ارتباط مستقیم معاون درمان با فعالان این حوزه از طریق شبکه اجتماعی اختصاصی معاونت درمان (Tritapp) برگزار می‌شود.
شما می‌توانید با توجه به ظرفیت محدود این تالار مجازی، برای شرکت در این نشست، ضمن عضویت در شبکه اجتماعی اختصاصی درمان دانشگاه تهران»، از طریق لینک زیر در این رویداد تخصصی اینجا ثبت‌نام کنید.

زمان: ۶ آبان ماه ۱۳۹۹ ساعت 15:30
مخاطبان: ماماهای دارای دفتر مامایی

 

  • گروه خبری : اخبار مدیریت امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی,اخبار معاونت درمان
  • کد خبر : 239947
نجمه باهو
تهیه کننده

نجمه باهو

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *