معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

30 شهریور 1403 جمعه
  • تاریخ انتشار : 1401/03/10 - 16:26
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 253
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دکتر گنجعلی خان، نمایشگاه بین المللی گردشگری سلامت را فرصت مناسبی برای تحقق اهداف IPD دانست

در جلسه نشست برنامه ریزی شرکت در نمایشگاه بین المللی گردشگری سلامت، دکتر گنجعلی خان، به قابلیت ها و مزیت هایی که در خدمات پزشکی و درمانی در بیمارستان های دانشگاه وجود دارد و اهمیت معرفی این خدمات به کشورهای همسایه و دیگر کشورها اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، نشست برنامه ریزی شرکت در نمایشگاه بین المللی گردشگری سلامت، روز سه شنبه دهم خرداد 1401 در معاونت درمان با حضور دکتر علی گنجعلی خان، مدیر تعالی بالینی بیمارستان ها، شیما هادوی، مسئول گردشگری سلامت معاونت درمان و کارشناسان گردشگری سلامت بیمارستان های تحت پوشش برگزار شد.
نمایشگاه مذکور که از روز سه شنبه بیست و چهارم تا جمعه بیست و هفتم خرداد 1401 در منطقه بسکی شهرستان گنبد کاووس واقع در استان گلستان با حضور نمایندگانی از کشور ایران، ترکیه، ترکمنستان، افغانستان، کردستان عراق، مالزی و سنگاپور برگزار خواهد شد.
دکتر گنجعلی خان، به قابلیت ها و مزیت هایی که در خدمات پزشکی و درمانی در بیمارستان های دانشگاه وجود دارد از جمله کم هزینه تر بودن مخارج درمان، تنوع خدمات تخصصی و فوق تخصصی و اهمیت معرفی این خدمات به کشورهای همسایه و دیگر کشورها اشاره کرد.
وی این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای تحقق اهداف گردشگری سلامت دانست و از کارشناسان گردشگری سلامت خواست که به بهترین شکل در این نمایشگاه شرکت کرده، خدمات و قابلیت های بیمارستان های خود را در معرض نمایش قرار داده و معرفی کنند.
هادوی در رابطه با تخمین هزینه اقامت و شرکت در کنگره و تولید محتوا به صورت بروشور، فیلم کوتاه، اسلاید، کارت ویزیت، استند و پوستر و برآورد هزینه های تبلیغاتی تاکید کرد و در رابطه با نحوه ارائه اطلاعات در نمایشگاه به شرکت کنندگان تصمیماتی صورت گرفت.
در ادامه درخصوص اهمیت سایت گردشگری سلامت و اهمیت به روز بودن اطلاعات سایت شامل خدمات بیارستان ها، لیست پزشکان و قیمت های خدمات تاکید شد. در پایان جلسه افرادی که در روزهای نمایشگاه حضور خواهند داشت مشخص شدند.

  • گروه خبری : اخبار مدیریت امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی
  • کد خبر : 238826
کلمات کلیدی
فائزه  فهیمی
تهیه کننده

فائزه فهیمی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *