معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

16 تیر 1403 شنبه
  • تاریخ انتشار : 1402/06/05 - 12:50
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 276
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پنجمین جلسه دوره آموزشی گردشگری سلامت با محوریت فرآیند مالی مرتبط با بیماران بین الملل

دکتر گنجعلی خان: شفاف سازی فرآیند پذیرش و درمان برای بیماران بین الملل ضمن رعایت اصول اخلاقی، از عوامل موثر بر رضایتمندی این بیماران است

این دوره آموزشی در راستای توسعه گردشگری سلامت دانشگاه، در پنج جلسه تحت عناوین آشنایی با الزامات و ساختار دپارتمان بیماران بین الملل، نحوه جذب بیماران بین الملل، آشنایی با فرآیند پذیرش و درمان، نحوه پیگیری و فرآیندهای مالی مرتبط با بیماران بین الملل در سه هفته به میزبانی بیمارستان های مرکز قلب تهران، مرکز طبی کودکان، شریعتی، یاس، رازی به منظور آموزش و توانمندی تیم IPD بیمارستان ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان، پنجمین جلسه دوره آموزشی گردشگری سلامت با حضور دکتر علی گنجعلی خان حاکمی، مدیر تعالی بالینی و امور بیمارستان های دانشگاه، شیما هادوی، کارشناس مسئول گردشگری سلامت معاونت درمان به عنوان مدرس دوره، سیده فاطمه حسینی کارشناس گردشگری سلامت معاونت درمان، کارشناسان IPD و مسئولان درآمد بیمارستان های تحت پوشش روز یک شنبه  5شهریور 1402، در بیمارستان رازی برگزار شد.
دکتر گنجعلی خان ضمن اشاره به پتانسیل بالای بیمارستان رازی برای جذب بیماران بین الملل، توسعه شبکه ارتباطی و به کارگیری خلاقیت در مدیریت امور این بیماران را رمز موفقیت کارشناسان IPD (گردشگری سلامت) دانست.
مدیر تعالی بالینی و امور بیمارستان ها ارائه بسته خدمتی و قیمتی شفاف را یکی از حقوق اساسی این بیماران عنوان کرد. وی اظهار داشت: معرفی برند دانشگاه در سطح جهانی منوط به تلاش جمعی کارکنان بیمارستان ها در سطوح مختلف است.
شیما هادوی در آخرین جلسه این دوره که با محوریت فرآیند مالی مرتبط با بیماران بین الملل بود، در خصوص الزامات تدوین بسته های خدمتی معین برای ارائه خدمات، فرآیندهای مستند و شفاف دریافت هزینه و جزئیات فرایند مالی مرتبط توضیح داد.
کارشناسان IPD و مسئولان درآمد بیمارستان ها، درباره ابعاد مختلف و چالش های این فرآیند به بحث و تبادل نظر پرداختند و تجارب مرتبط در این زمینه را به اشتراک گذاشتند.
حاضرین از واحد IPD این بیمارستان بازدید کردند.

 

 

  • گروه خبری : اخبار مدیریت امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی,اخبار گردشگری سلامت
  • کد خبر : 244951
شیما هادوی
تهیه کننده

شیما هادوی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *