معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

16 تیر 1403 شنبه
  • تاریخ انتشار : 1401/05/06 - 09:09
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 228
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دکتر گنجعلی خان: احترام به خواسته های نیروی انسانی و دریافت عملکرد مناسب از آن، یک هنر است

جلسه مدیریت یکپارچه سازی استانداردهای اعتباربخشی با محور مدیریت پرستاری با حضور دکتر عزیز رسولی، مدیر نظارت و اعتباربخشی، دکتر علی گنجعلی خان، مدیر تعالی بالینی امور بیمارستان ها، دکتر شیوا خوشنویس، معاون نظارت و اعتباربخشی، سارا صالحی، رئیس اداره ارتقا کیفیت و حمایت از حقوق بیمار، پریوش آجودانی، کارشناس مسئول پرستاری معاونت درمان روز سه شنبه، چهارم مرداد 1401 در سالن دارالفنون ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، جلسه مدیریت یکپارچه سازی استاندارد های اعتباربخشی با محور مدیریت پرستاری با حضور دکتر عزیز رسولی، مدیر نظارت و اعتباربخشی، دکتر علی گنجعلی خان، مدیر تعالی بالینی امور بیمارستان ها، دکتر شیوا خوشنویس، معاون نظارت و اعتباربخشی، سارا صالحی، رئیس اداره ارتقا کیفیت و حمایت از حقوق بیمار، پریوش آجودانی، کارشناس مسئول پرستاری معاونت درمان روز سه شنبه، چهارم مرداد 1401 در سالن دارالفنون ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
دکتر رسولی خاطرنشان کرد: این جلسه به منظور همکاری بین دفاتر بهبود کیفیت بیمارستان و دفاتر پرستاری بیمارستان های دانشگاه و برای ارتباط بیشتر درخصوص افزایش کیفیت خدماتی برای بیماران برگزار شده است.
دکتر گنجعلی خان گفت: محور اصلی بیمارستان ها، دفاتر بهبود کیفیت هستند که از آنها انتظار می رود برنامه ها را پیگیری کنند و نتایج را در اختیار معاونت درمان قرار دهند. احترام به خواسته های نیروی انسانی و گرفتن عملکرد مناسب از آن یک هنر است که هر کسی توان استفاده از آن را ندارد. بنابر این مدیران باید آموزش ببینند و در کنار آن با خواسته های منطقی کارکنان کنار بیایند. آموزش مدیریت نیروی انسانی باید مدنظر باشد و سنجه های آن مطالعه و بصورت حرفه ای انجام شود.
سارا صالحی گفت: دفاتر پرستاری و بهبود کیفیت به عنوان دو بازوی مدیریتی قوی در بیمارستان ها باعث تغییرات اساسی در مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان­ها هستند. گام اول برای رسیدن به اهداف، تعهد مدیران ارشد است و هدف از این جلسه ارتباط بین دفاتر بهبود کیفیت، پرستاری و در ادامه بهبود مستمر مراکز و برنامه ریزی برای آن است. شرط اول در پیاده سازی استانداردهای اعتباربخشی، تعهد و تسلط مسئولان به استانداردها و داشتن تعاریف شفاف و یکسان از آن­هاست.

  • گروه خبری : اخبار مدیریت نظارت و اعتباربخشی
  • کد خبر : 238771
فائزه  فهیمی
تهیه کننده

فائزه فهیمی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *