معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

30 شهریور 1403 جمعه
  • تاریخ انتشار : 1401/04/26 - 10:40
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 209
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دکتر شریعتی: دانشگاه علوم پزشکی سبطین شعبه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران است

مراسم بازدید دکتر ناطقی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران به همراه بیست و شش استاد خانم در رشته های مختلف شامل زنان و زایمان، اورولوژی، فیزیک پزشکی، اطفال و دندانپزشکی از دانشگاه علوم پزشکی سبطین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، مراسم بازدید دکتر ناطقی، معاون درمان دانشگاه به همراه بیست و شش نفر از اساتید خانم در رشته های مختلف شامل زنان وزایمان، اورولوژی، فیزیک پزشکی، اطفال و دندانپزشکی از دانشگاه علوم پزشکی سبطین برگزار شد. هزینه های این سفر از جمله رزرو بلیت هواپیما و هتل و ... به عهده دولت عراق بوده است.
در این بازدید که از روز چهارشنبه بیست و دوم تیر تا روز شنبه بیست و پنجم تیر 1401 ادامه داشت، دکتر شریعتی، قائم مقام دانشگاه سبطین فرآیند راه اندازی این دانشگاه را تشریح کرد.
وی گفت: در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی سبطین شعبه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران است.
دکتر نیری، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: برای کمک به بالا بردن رتبه دانشگاه علوم پزشکی تهران باید میزان جذب دانشجویان بین الملل افزایش پیدا کند و همه کشور ها بتوانند دانشجویان خود را به دانشگاه علوم پزشکی تهران بفرستند.
در عصر روز جمعه، بیست و چهارم تیر 1401 مراسم افتتاحیه بیمارستان احمد الوائلی با حضور برخی اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.
این بیمارستان دارای دو قسمت است؛ یکی از این قسمت ها مربوط به خون و انکلوژی و قسمت دیگر مخصوص بیماران خانم است، لازم به ذکر است که پزشکان این قسمت از بانوان هستند.

  • گروه خبری : رویدادها و اطلاعیه ها,اخبار معاونت درمان
  • کد خبر : 238786
فائزه  فهیمی
تهیه کننده

فائزه فهیمی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *