معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

14 مهر 1403 شنبه
  • تاریخ انتشار : 1402/12/12 - 08:01
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 197
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دکتر سعید ناطقی: هرساله پزشکان پرکار دانشگاه را شناسایی و از آن ها تقدیر می کنیم

روز چهارشنبه 9 اسفند 1402 جلسه ای درخصوص گروه کودکان دانشگاه با حضور دکتر سعید ناطقی، معاون درمان دانشگاه، دکتر علی اکبر زینالو، مدیر گروه آموزشی کودکان، دکتر علی گنجعلی خان حاکمی، مدیر تعالی بالینی و امور بیمارستان ها و دکتر عزیز رسولی، مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه در معاونت درمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، روز چهارشنبه 9 اسفند 1402 جلسه ای درخصوص گروه کودکان دانشگاه با حضور دکتر سعید ناطقی، معاون درمان دانشگاه، دکتر علی اکبر زینالو، مدیر گروه آموزشی کودکان، دکتر علی گنجعلی خان حاکمی، مدیر تعالی بالینی و امور بیمارستان ها و دکتر عزیز رسولی، مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه در معاونت درمان برگزار شد.
دکتر سعید ناطقی روش جذب هیئت علمی در دانشگاه را توضیح داد و گفت: در گذشته نیروی طرحی درمانی به دانشگاه تعلق نمی گرفت و پس از رایزنی های مطرح شده، دو دوره است که نیروی طرحی درمانی به دانشگاه داده می شود.
وی درخصوص ارزیابی عملکرد پزشکان و نظارت بر عملکرد آن ها گفت: بعد از بیماری کرونا تصمیم بر این شد تا بررسی عملکرد پزشکان آغاز شود. طبق قانون هیئت علمی دانشگاه مکلف از 216 ساعت در بیمارستان حضور داشته باشد اما باتوجه به آنکالی پزشکان و عدم وجود دپارتمان هیئت علمی در بیمارستان برای انجام کار های پژوهشی و تحقیقاتی، ساعت کار پزشکان در بیمارستان را تا 145 ساعت کاهش دادیم. ما عملکرد پزشکان را به تفکیک روی نمودار آوردیم تا طبق آن تصمیم گیری برای گروه صورت گیرد و اساتید به راحتی با یکدیگر مقایسه شوند.
معاون درمان دانشگاه گفت: هرساله پزشکان پرکار دانشگاه را شناسایی و از آن ها تقدیر می کنیم. این تقدیر با امضای رئیس دانشگاه صورت می گیرد و در پرونده پزشکان درج می شود ولی تذکرات معاونت درمان به پزشکان در پرونده آنان ثبت نمی شود.
دکتر ناطقی درخصوص افتتاح بخش پیوند اعضا در بیمارستان حکیم گفت: اینکه پیوند ارگان در بیمارستان حکیم انجام شود بسیار ارزنده است چراکه باعث بالارفتن سطح بیمارستان می شود و این اتفاق مبارکی است.
وی توضیحاتی درخصوص گزارش عملکرد گروه اطفال توضیحاتی ارائه داد.

  • گروه خبری : جلسات,ویژه دانشگاه,اخبار معاونت درمان
  • کد خبر : 260745
فائزه  فهیمی
نویسنده

فائزه فهیمی