معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

16 تیر 1403 شنبه
  • تاریخ انتشار : 1402/09/01 - 07:35
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 228
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دوره آموزشی آشنایی با ونتیلاتور تنفسی و مدهای کاربری و اصول نگهداشت آن

دوره آموزشی آشنایی با ونتیلاتور تنفسی و کارشناسی خرید تجهیزات پزشکی، با همکاری شرکت راهیان طب صبا روز سه شنبه 30 آبان 1402 در معاونت درمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان، ششمین دوره آموزشی آشنایی با ونتیلاتور تنفسی و مد های کاربری و اصول نگهداشت آن با همکاری شرکت راهیان طب صبا روز سه شنبه 30 آبان 1402 با دوازده امتیاز بازآموزی در معاونت درمان برگزار شد.

این دوره با حضور کارکنان اداره تجهیزات پزشکی معاونت درمان، کارکنان اداره تجهیزات پزشکی معاونت غذا و دارو، مسئولین و کارشناسان تجهیزات پزشکی مراکز، بیمارستان های دولتی و خصوصی، دانشکده ها و پژوهشکده های تابعه برگزار شد.

دکتر علی گنجعلی خان حاکمی، مدیر تعالی بالینی و امور بیمارستان های دانشگاه، ضمن تاکید بر مبحث آموزش و تاثیر آن در ارتقای علمی همکاران در مراکز درمانی به تشکیل گروه های تخصصی از بین کارشناسان و همکاران در انجام کارشناسی ها ارشاره کرد.
مهندس مهرنوش لطفی، رئیس اداره تجهیزات پزشکی معاونت درمان، ضمن تقدیر از حضور همکاران به برگزاری موفق برنامه آموزشی در سال 1402 و برگزاری دوره های مجازی و آزاد در آینده اشاره کرد.

دکتر رزقی، مدرس دوره در خصوص مکانیزم تنفس، مدهای تنفسی و پارامتر های فنی دستگاه صحبت کرد و نحوه کارشناسی و بررسی های فنی مورد بحث قرار گرفت.

  • گروه خبری : اخبار مدیریت امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی,اخبار تجهیزات پزشکی
  • کد خبر : 251959
فیلم بردار
مژده قانی
تهیه کننده

مژده قانی