معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

30 شهریور 1403 جمعه
  • تاریخ انتشار : 1402/05/01 - 08:30
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 403
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دوره آموزش ضمن خدمت کارکنان

دوره آموزشی ضمن خدمت کارکنان با موضوع صیانت از حقوق شهروندی در نظام اداری و تکریم ارباب رجوع ( دوره تخصصی شغلی) به صورت حضوری به مدت شش ساعت در معاونت درمان با حضور کارکنان معاونت درمان در سالن اجتماعات در دو سطح مدیران و کارشناسان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان، دوره آموزشی ضمن خدمت کارکنان با موضوع صیانت از حقوق شهروندی در نظام اداری و تکریم ارباب رجوع (دوره تخصصی شغلی) به صورت حضوری به مدت شش ساعت در معاونت درمان در روز شنبه بیست و چهارم تیر 1402 با حضور کارکنان معاونت درمان در سالن اجتماعات در دو سطح مدیران و کارشناسان برگزار شد.
در این کارگاه دکتر مجید گلی، دکترای روانشناسی و مشاوره سازمانی و عضو هیات علمی دانشگاه در خصوص آموزش انضباط اداری و حقوق شهروندی، اهداف طرح تکریم ارباب رجوع، ضرورت تکریم ارباب رجوع، برنامه ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری با ارائه تکنیک های عملی توضیحاتی ارائه داد.
وی ضمن تاکید بر اهمیت صیانت از حقوق شهروندی در نظام اداری، بیان کرد: کارکنان و ارائه دهندگان خدمات ضمن آشنایی با این اصول، باید به اهمیت پایبندی در برخورد با ارباب رجوع واقف باشند، وی درباره اصولی از قبیل شناخت ارباب رجوع، خوش برخوردی، رفتار منصفانه و احترام به ارباب رجوع، شنیدن صحبت های مراجعه کنندگان توضیحاتی را ارائه داد و خاطرنشان کرد: این موارد بایستی مورد توجه تک تک کارکنان قرار گیرد و در عمل نیز آن ها را به کار بگیرند.
در پایان کارکاه دکتر گلی به سوالات حاضرین پاسخ داد. در این کارگاه سوالاتی به صورت پیش آزمون و پس آزمون به شرکت کنندگان ارائه شد و نیز فرم نظر سنجی بین شرکت کنندگان توزیع شد.

  • گروه خبری : جلسات,اخبار مدیریت امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی
  • کد خبر : 240266
بهاره بهزادپور
تهیه کننده

بهاره بهزادپور

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *