معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

30 شهریور 1403 جمعه
  • تاریخ انتشار : 1401/04/06 - 08:19
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 115
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

جلسه هماهنگی در راستای توسعه وبسایت معاونت درمان

در جلسه هماهنگی در راستای توسعه وبسایت معاونت درمان، دکتر ناطقی خاطر نشان کرد: اگر ما میخواهیم بزرگ باشیم باید بزرگی کنیم، بزرگی کردن در رسانه این است که پاسخگوی مردم باشیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، جلسه هماهنگی در راستای توسعه وبسایت این معاونت با حضور دکتر سعید ناطقی، معاون درمان دانشگاه، دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه، دکتر علی گنجعلی خان، مدیر تعالی بالینی امور بیمارستانی، سید عرفان ترکش، مشاور معاون درمان، مهندس سارا نعیمی، رئیس اداره اطلاع رسانی الکترونیک، فائزه فهیمی تبار، کارشناس روابط عمومی معاونت درمان روز شنبه چهارم تیر 1401 در معاونت درمان برگزار شد.
دکتر ناطقی خاطر نشان کرد: من با فرآیند توسعه وبسایت معاونت درمان موافق هستم. این معاونت محل رجوع مردم است، بنابراین باید پاسخگوی سوالات پرتکرار مردم و حتی اعضا هیئت علمی دانشگاه باشد. با توجه به اینکه دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشگاه مادر است، بنابراین ما باید برنامه ای تعیین کنیم تا مردم بتوانند راحت تر معضلات خود را به ما برسانند و سوالات خود را مطرح کنند.
وی ادامه داد: اگر ما میخواهیم بزرگ باشیم باید بزرگی کنیم، بزرگی کردن در رسانه این است که پاسخگوی مردم باشیم.
دکتر ترابی به یکپارچه سازی و هوشمندسازی وبسایت های دانشگاه اشاره کرد و گفت: مشکل جدی که در سطح دانشگاه وجود دارد این است که وقتی وارد سایت مراکز زیر مجموعه دانشگاه می شویم، متوجه ارتباط این وبسایت به دانشگاه علوم پزشکی تهران نمی شویم، چراکه هرکدام از وبسایت ها فرمت های خاص خود را دارند.
مدیر روابط عمومی در رابطه با استانداردهای وبسایت گفت:  باید با رعایت قواعد موجود تلاش کنیم تا بعد از جست و جوی عناوین مربوطه توسط کاربران، محتوی تولید شده در مراکز وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران برای مخاطبین در صدر نتایج جستجو قرار گیرد.
وی افزود: با جمع بندی این موارد به طرحی جدید دست یافتیم ، این طرح به این گونه است که  رسانه ای به نام رسانه سینا آماده شده است و تمام محتوا در آنجا بارگزاری خواهد شد. اما هوشمندی این رسانه این است که بعد از بارگزاری تعیین می کنیم که این مطلب در کجا نمایش داده شود.
دکتر ترابی ادامه داد: در رابطه با ارتقا شاخص های آلتمتریکس، سامانه CV را طراحی شده است. در سامانه CV جدید، ما چیزی را بارگزاری نمی کنیم بلکه اطلاعات به صورت اتوماتیک بارگزاری خواهد شد.
در این نشست مهندس نعیمی، قسمت های مختلف طرح اولیه سایت جدید معاونت درمان را بررسی کرد و گفت: در تمام دنیا قسمت های سازمانی مثل معاونت ها، کاملا مبتنی بر طراحی وبسایت اصلی است، یعنی ما وبسایت اصلی دانشگاه را با هر طرحی در نظر بگیریم معاونت ها از آن پیروی می کنند.
در ادامه سید عرفان ترکش نظرات خود را برای بهبود وبسایت معاونت درمان بیان کرد.

  • گروه خبری : جلسات,اخبار معاونت درمان
  • کد خبر : 238910
فائزه  فهیمی
تهیه کننده

فائزه فهیمی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *