معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

30 شهریور 1403 جمعه
  • تاریخ انتشار : 1401/03/02 - 13:36
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 146
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه هماهنگی ارزیابی جامع اعتباربخشی با حضور مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه

جلسه هماهنگی ارزیابی جامع اعتباربخشی با حضور روسا، معاونان درمان، مدیران، مترون ها و مسئولان بهبود کیفیت بیمارستان ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، جلسه هماهنگی ارزیابی جامع اعتباربخشی با حضور دکتر عزیز رسولی، مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه، سیمین رنجبران، مدیر امور پرستاری دانشگاه، دکتر شیوا خوشنویس، معاون نظارت و اعتباربخشی، سارا صالحی رئیس اعتباربخشی و بهبود کیفیت معاونت درمان، روسا، مدیران، معاونان درمان، مترون ها و مسئولان بهبود کیفیت بیمارستان های بهارلو، امیراعلم، سینا، آرش، شریعتی و رازی، روز شنبه سی و یکم اردیبهشت 1401 برگزار شد.
دکتر رسولی در این جلسه خاطرنشان کرد: این جلسه برای یادآوری نکاتی است که در بازدیدهای آتی که از بیمارستان ها انجام خواهد شد مشکلی به وجود نیاید. طبیعتا این بازدید نتیجه نهایی یک سال زحمت همکاران بوده است.
سارا صالحی گفت: در این بازدیدها سه سطح مورد بررسی قرار می گیرد. سطح اول انتظارات اولیه از بیمارستان ها است، سطح دو امکان تحقق متوسط و سطح سه امکان تحقق پایین تر است. اتفاقی که جدیدا رخ داده این است که ارزیابی ادواری تعیین شده است که این ارزیابی از بیمارستان ها انجام می شود و وزارتخانه این اختیار را دارد که قبل از انقضای گواهی، درجه بیمارستان را تغییر دهد.
وی توضیحاتی در مورد بازدیدهای سال های گذشته ارائه داد و گفت: آموزش و فرهنگ سازی بسیار اهمیت دارد با برگزاری کارگاه هایی برای گروه های پزشکی و پرستاری یا برگزاری وبینار نمی توان تمام استانداردها را به طور کامل آموزش داد.
وی به روش های آموزشی مستمر و اثربخش متناسب با گروه های هدف تاکید و در ادامه توضیحاتی درمورد اعتباربخشی و دفاتر بهبود کیفیت بیمارستان ها ارائه کرد.



  • گروه خبری : اخبار مدیریت نظارت و اعتباربخشی
  • کد خبر : 238836
فائزه  فهیمی
تهیه کننده

فائزه فهیمی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *