معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

10 مرداد 1403 چهارشنبه
  • تاریخ انتشار : 1402/08/27 - 11:33
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 152
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

توسعه و بهسازی بخش های بستری و مراقبت ویژه نوزادان در بیمارستان جامع بانوان آرش

اداره مادر، نوزاد و مامایی معاونت درمان در راستای عملیاتی کردن ماده پنجاه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، نشست مشترک بررسی چالش های موجود در توسعه و بهسازی بخش نوزادان بیمارستان جامع بانوان آرش را با حضور نمایندگان دفتر فنی و نظارت برطرح های عمرانی معاونت توسعه و رئیس و مدیران ارشد بیمارستان مذکور برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان، در راستای اجرای ماده پنجاه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در زمینه حفظ بقاء و ارتقاء سلامت نوزادان، نشست مشترک بررسی چالش های موجود در توسعه و بهسازی بخش نوزادان بیمارستان جامع بانوان آرش را با حضور دکتر آمنه عبیری، رئیس بیمارستان، محمد حسین امرالهی، مدیر بیمارستان، فروزنده جنت، مدیر پرستاری، مهندس علی اصغرنقشبند، مسئول واحد طرح و برنامه، مژگان اکبری، مسئول اداره مادر، نوزاد و مامایی معاونت درمان و نمایندگان دفتر فنی و نظارت بر طرح های عمرانی معاونت توسعه دانشگاه در روز سه شنبه 23 آبان ماه برگزار شد. 

 ارتقاء سطح سلامت نوزادان بر اساس شاخص ها و استانداردهای جهانی در گرو ایجاد فضاهای استاندارد درمانی و بهداشتی است. با توجه به هزینه های قابل توجه مبحث درمان، شناخت و طراحی مناسب فضاهای فیزیکی به منظور حداکثر بهره وری از منابع موجود و ایجاد بستری مناسب برای ارائه خدمات درمانی موثر و مطلوب به مادران و نوزادان ضروری است.
در این نشست ضمن بررسی مشکلات بخش نوزادان فعلی، راهکارهای بهسازی و توسعه بخش مذکور مطرح و تصمیمات بهینه اتخاذ شدند.

  • گروه خبری : اخبار مدیریت امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی
  • کد خبر : 251544
مژگان  اکبری
تهیه کننده

مژگان اکبری