معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

31 شهریور 1403 شنبه
  • تاریخ انتشار : 1403/04/19 - 07:17
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تقدیر از رئیس و معاون درمان دانشگاه برای نقش آفرینی برگزاری پنج دوره آموزش مهارتی و حرفه ای درمان ناباروری

دکتر سعید کریمی، معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دکتر حسین قناعتی، رئیس دانشگاه و معاونین درمان و آموزش دانشگاه برای نقش آفرینی در برگزاری دوره آموزش مهارتی و حرفه ای درمان ناباروری با تحریک تخمک گذاری و IUI و راه اندازی مراکز ناباروری سطح دو کشور تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان، دکتر سعید کریمی، معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دکتر حسین قناعتی، رئیس دانشگاه و معاونین درمان و آموزش دانشگاه برای نقش آفرینی در برگزاری دوره آموزش مهارتی و حرفه ای درمان ناباروری با تحریک تخمک گذاری و IUI و راه اندازی مراکز ناباروری سطح دو کشور تقدیر کرد.

متن تقدیرنامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر حسین قناعتی
رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی تهران

باسلام و احترام
توفیق خدمت به مردم فرصتی گرانبها و پر افتخار است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت. بدینوسیله از جنابعالی و معاونین محترم درمان و آموزش و همچنین اساتید محترم ناباروری و کارشناسان مربوطه که با مشارکت دلسوزانه در برگزاری دوره آموزش مهارتی و حرفه ای درمان ناباروری با تحریک تخمک گذاری و IUI ویژه متختصصین زنان در راستای اجرای قوانین حوزه جوانی جمعیت و راه اندازی مراکز درمان ناباروری سطح دو کشور، نقش آفرینی موثر داشته اید کمال قدردانی، تشکر داشته و توفیقات روز افزون را از خداوند منان مسئلت می نماییم.

دکتر سعید کریمی

معاون درمان

  • گروه خبری : اخبار مدیریت امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی
  • کد خبر : 270750
مژگان  اکبری
تهیه کننده

مژگان اکبری