معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

14 تیر 1403 پنجشنبه
  • تاریخ انتشار : 1401/11/30 - 12:00
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 79
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تجلیل از دانشگاه علوم پزشکی تهران برای کسب رتبه برتر مددکاران اجتماعی و تجربه موفق کشوری

در مراسمی که به منظور بزرگداشت روز ملی- جهانی مددکاری اجتماعی توسط اداره مددکاری اجتماعی وزارت بهداشت- درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، از رئیس اداره مددکاری اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان مسئول منتخب و از تجربه موفق دانشگاه به عنوان یکی از سه تجربه برتر کشوری تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، همزمان با بزرگداشت روز ملی-جهانی مددکاری اجتماعی، اداره مددکاری اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مددکاران اجتماعی برتر کشوری سال، منتخبین ثبت تجارب موفق کشوری و فعالان در کمیته مشورتی وزارت متبوع تجلیل کرد. در این راستا از آرزو سلطانی فرد، رئیس اداره مددکاری اجتماعی دانشگاه، به عنوان مسئول مددکاری اجتماعی برتر کشوری تقدیر به عمل آمد.
این انتخاب براساس شیوه نامه ابلاغی وزارت متبوع و براساس شاخص هایی همچون نظارت بر اجرای پروتکل های تخصصی مددکاری اجتماعی، تعامل و همکاری های درون و برون بخشی، برنامه ریزی برای آموزش به مددکاران اجتماعی، مشارکت در اجرای پروژه های پایلوت، مدیریت منسجم و عدالت محور در ساماندهی و بهره گیری از ظرفیت نیروی مددکاری اجتماعی مراکز درمانی تابعه، فعالیت در امر پژوهش و تولید محتوا و ارائه طرح های بومی و جدید بود. همچنین آرزو سلطانی فرد و سها داودپور از اداره مددکاری اجتماعی دانشگاه به عنوان منتخبین تجارب برتر کشوری و مریم دیواندری از بیمارستان امام خمینی (ره) به عنوان عضو فعال در کمیته مشورتی وزارت متبوع برگزیده شدند. در این مراسم از طرف معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از منتخبین برتر کشوری دانشگاه علوم پزشکی تهران با اهدای لوح تقدیر شد.

  • گروه خبری : مدیریت امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی,جلسات
  • کد خبر : 227368
فائزه  فهیمی
تهیه کننده

فائزه فهیمی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *