معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

31 شهریور 1403 شنبه
  • تاریخ انتشار : 1402/07/22 - 07:12
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 227
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تبریک مشاور کنترل عفونت معاونت درمان به مناسبت هفته استریلیزاسیون

دکتر زینب صیامی، مشاور کنترل عفونت معاونت درمان هفته استریلیزاسیون را گرامی داشت و از زحمات کارکنان استریل مرکزی قدردانی و از خداوند منان توفیق روز افزون برای آنان خواستار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دکتر زینب صیامی، مشاور کنترل عفونت معاونت درمان هفته استریلیزاسیون را گرامی داشت و از زحمات کارکنان استریل مرکزی قدردانی و از خداوند منان توفیق روز افزون برای آنان خواستار شد.

وی با اشاره به شعار معاونت درمان در خصوص بخش استریل مرکزی (دانش بیشتر، عملکرد بهتر، رضایت مندی بیشتر، عفونت کمتر) گفت: این بخش همیشه پشت صحنه نقش مهمی را در پیشگیری از عفونت بیمارستانی ایفا کرده و تلاش های بی وقفه کارکنان بخش استریل مرکزی بر هیچکس پوشیده نیست. وی با اشاره به گذراندن دوره آموزشی کارکنان استریل مرکزی برای اولین بار در معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران تاکید کرد: ارتقا دانش کارکنان باعث افزایش انگیزه آنان و عملکرد بهتر و رضایت مندی گیرندگان خدمت شده است لذا در سال های اخیر به دلیل توجه بیشتری که به این بخش ها شده با همت ریاست بیمارستان و تیم کنترل عفونت، ارتقا چشمگیری را در بخش های استریل مرکزی بیمارستان های تحت پوشش داشتیم.
دکتر صیامی اظهار امیدواری کرد که با همکاری و توجه بیشتر به این بخش می توان شاهد ارتقا چشمگیری در نظام مراقبت عفونت بیمارستانی باشیم.

 

  • گروه خبری : اخبار مدیریت نظارت و اعتباربخشی
  • کد خبر : 248135
مهناز هادی پور
تهیه کننده

مهناز هادی پور

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *