معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

30 شهریور 1403 جمعه
  • تاریخ انتشار : 1400/11/06 - 17:24
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 54
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری جلسه همفکری و تعامل اندیشه بین معاونت‌های درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و شهرکرد

جلسه همفکری و تعامل اندیشه بین معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با حضور دکتر سعید ناطقی، معاون درمان تهران، دکتر فریدون رحمانی، معاون درمان شهر کرد و تیم همراه، چهارشنبه ششم بهمن 1400 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، دکتر ناطقی، ضمن استقبال از شروع این فرآیند و برگزاری این چنین جلسات خواهان بررسی موارد نظیر به نظیر در هر دو معاونت شد.
وی توضیحات کاملی در خصوص برنامه ارزیابی عملکرد کمی و کیفی پزشکان در دانشگاه علوم پزشکی تهران ارائه کرد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: سید عرفان ترکش به عنوان مشاور اینجانب با معاونت درمان های دانشگاه های علوم پزشکی تمام کشور در ارتباط خواهد بود.
در ادامه، دکتر ناطقی به تفسیر و توضیح بازدید های بیمارستانی و برنامه عملکرد چهارساله معاونت درمان پرداخت و به نظارت هوشمند، به ویژه مراکز خصوصی تاکید کرد.
دکتر شیوا خوشنویس، معاون نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان به بیان موارد مهم و مشترک میان معاونت های درمان از جمله، صدور پروانه، نظارت بر بستری و سرپایی و رسیدگی به شکایات پرداخت.
مریم رادین منش، رئیس اداره اقتصاد درمان به توضیحات کلی در خصوص مهمترین موضوعات اقتصاد درمان پرداخت و در مقابل تیم معاونت درمان شهرکرد سوالات و مسائل محل مناقشه را بیان کردند و همفکری صورت گرفت.

  • گروه خبری : اخبار معاونت درمان
  • کد خبر : 239052
فائزه  فهیمی
تهیه کننده

فائزه فهیمی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *