معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

30 شهریور 1403 جمعه
  • تاریخ انتشار : 1400/10/20 - 18:47
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه نسخه نویسی الکترونیک با حضور دکتر قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتر ناطقی معاون درمان دانشگاه

جلسه نسخه نویسی الکترونیک با حضور دکتر قناعتی رئیس دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، جلسه نسخه نویسی الکترونیک با حضور دکتر قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتر ناطقی معاون درمان دانشگاه، مدیر کل درمان سازمان تامین اجتماعی استان تهران، مدیر خرید راهبردی و رئیس دفتر رسیدگی به اسناد بستری تامین اجتماعی استان تهران، مسئول فنآوری اطلاعات سازمان تامین اجتماعی استان تهران، معاونین درمان غذا و دارو و مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه و روسای کلیه مراکز تابعه دانشگاه، شنبه هجدهم دی 1400 در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

در ابتدا دکتر ناطقی معاون درمان دانشگاه، در خصوص کلیات جلسه و ضرورت تشکیل این جلسات برای ایجاد وحدت­ رویه در رسیدگی به اسناد و تداوم اجرای برنامه نسخه­ نویسی و نسخه ­پیچی الکترونیک مواردی را مطرح نمودند و در ادامه دکتر پناهی­ زاده مدیر کل درمان استان تهران ضمن تشکر از دعوت دانشگاه تشکیل این جلسات را ضروری دانست.

در ادامه رادین منش رئیس اداره اقتصاد درمان معاونت درمان دانشگاه، موضوعاتی از جمله کسورات اعمالی به مراکز تابعه و موارد مرتبط جهت تصمیم ­گیری توسط حاضرین در جلسه را مطرح کرد. وی در خصوص مشکلات رسیدگی به اسناد بستری و عدم تطابق موارد با مصوبات شورای عالی بیمه سلامت کشور، نکاتی را یادآور شد.

سپس دکتر رضایی مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، بر حل مشکلات نسخه ­نویسی و نسخه پیچی الکترونیک تأکید نموده و دکتر شوشتریان رییس اداره فناوری اطلاعات دانشگاه به مشکلات و موانع موجود در اجرا فرآیند کدینگ خدمات و عدم یکسان سازی کدینگ در بانک های اطلاعاتی مکس و سازمان های بیمه گر پایه، اشاره کرد.

در ادامه روسای بیمارستان ها به اظهارنظر و بیان مشکلات و راهکارهای مربوطه در این خصوص پرداختند.

 در پایان، دکتر قناعتی مصوبات جلسه را اعلام نموده و بر همکاری سازمان های بیمه گر در برهه حساس کنونی دانشگاه و کشور تاکید موکد نمودند.

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 239062
کلمات کلیدی
الهام  حق شناس
تهیه کننده

الهام حق شناس

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *