معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

19 شهریور 1403 دوشنبه
  • تاریخ انتشار : 1402/10/23 - 08:22
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 125
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازدید نظارتی کارشناسان اداره مادر، نوزاد و مامایی معاونت درمان از بیمارستان جامع بانوان آرش برای ارزیابی شرایط احراز لوح بیمارستان دوستدار مادر

کارشناسان اداره مادر، نوزاد و مامایی معاونت درمان از بیمارستان جامع بانوان آرش برای ارزیابی شرایط احراز لوح بیمارستان دوستدار مادر بازدید نظارتی به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان، در راستای اجرای بهینه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، محورهای سلامت مادر و نوزاد در بیمارستان جامع بانوان آرش در روز یکشنبه 10 دی 1402 مورد ارزیابی قرار گرفت.
زهره ملکی، کارشناس سلامت مادران و زهرا اسماعیل زاده، کارشناس ترویج تغذیه با شیرمادر معاونت درمان در این بازدید حاضر و محورهای ده گانه بیمارستان های دوستدار مادر و عملکرد کارکنان متولی سلامت مادران در بخش های بلوک زایمان، پس از زایمان، مادران نیازمند مراقبت ویژه، نوزادان، NICU و واحدهای ارائه دهنده خدمات ناباروری و دوران بارداری را بررسی کردند. پس از بازدید از بخش های فوق، گزارش نهایی برای برقرای اصلاحات و اجرای بهینه استانداردهای لازم به منظور دریافت لوح دوستدار مادر و ارتقای شاخص های سلامت مادران به آن مرکز ارسال شد.

  • گروه خبری : اخبار مدیریت امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی
  • کد خبر : 256491
مژگان  اکبری
تهیه کننده

مژگان اکبری