معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

30 شهریور 1403 جمعه
  • تاریخ انتشار : 1402/05/14 - 03:57
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 371
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انتصاب دکتر احسان مقیمی به عنوان مدیر امور ایثارگران و ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه

دکتر حسین قناعتی در حکمی دکتر احسان مقیمی را به عنوان مدیر امور ایثارگران و ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان، دکتر حسین قناعتی در حکمی دکتر احسان مقیمی را به عنوان مدیر امور ایثارگران و ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه منصوب کرد.
متن حکم به شرح زیر است:
جناب آقای دکتر احسان مقیمی
با سلام و احترام
ترویج و نهادینه نمودن فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت و حفظ و تقویت شان و جایگاه الگوهای عینی عرصه ایثار در همه نهادها از جمله دانشگاه، ضروری است نظر به تعهد، تجربه ، توانمندی و سوابق ارزشمند علمی و اجرایی جنابعالی، بدینوسیله به عنوان مدیر امور ایثارگران و ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه منصوب می شوید تا با رعایت ضوابط قانونی انجام وظیفه نمائید.
انتظار می رود با تعامل سازنده با معاونین و روسای دانشکده ها، بهره مندی از توان مدیران و کارشناسان آن حوزه و جلب همکاری اعضای محترم هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه، علاوه بر تدبیر امور جاری، بر اساس ضوابط، آئین نامه ها و مقررات موجود، نسبت به برنامه ریزی جهت ارتقا علمی و فرهنگی این عزیزان، تا حصول نتیجه اهتمام ویژه مبذول فرمائید.
امید می رود با تائیدات الهی و به کار گرفتن تمام توان و ظرفیت، در خدمت به دانشجویان عزیز شاهد و ایثارگر که یادگاران ارزشمند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند، موفق باشید.
از درگاه خداوند متعال توفیق شمارا در انجام امور محوله خواستارم.

  • گروه خبری : اخبار معاونت درمان
  • کد خبر : 241201
فائزه  فهیمی
تهیه کننده

فائزه فهیمی

1 نظر برای این مطلب وجود دارد

مجید محمدی

مجید محمدی

02/05/16 - 17:56

اینجا حسن آباد فشا فویه بنده نیز جانباز هستم اینجا دوتا کلینیک برای ترک معتادان داره ومنم ۶ ماهه میرم کلینیک به من قرص چنتا میدن ولی کم میارم موضوع اینه که هرروز میگن سایت برای ثبت نام جدید بسته است وکلینیک هم کم من چکار کنم با منت هفته ای چند تا قرص متادن میدن البته چون ثبت نام نشدم اینطوره لطف کنید تعداد کلینیکها رو اضافه کنید وسایتها را باز کنید که من بتوانم ثبت نام کنم اینجا معتاد خیلی زیاد داره وکلینیک کمه چکار کنم جناب ازشما مدیر محترم که توانایی دارید تقاضای رسیدگی به این امررادارم. من الان روهوا م

:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

02/07/01 - 10:47

با سلام ،منطقه حسن آباد فشافویه سه مرکز درمان سوء مصرف مواد دارد و مرکز دیگری در حال راه اندازی است. سامانه ثبت نام به صورت سراسری و کشوری قطع شده است و همکاران ما در مراکز به صورت کاغذی و پرونده ای خدمت رسانی میکنند و دارو می دهند .تعداد قرص تجویزی به نظر پزشک مرکز ومیزان مصرف براساس پروتکل بستگی دارداگر مرکز مشخصی خدمات ارایه نمیدهد نام مرکز قید شود.

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *