معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

31 شهریور 1403 شنبه
  • تاریخ انتشار : 1402/07/23 - 09:11
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 226
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انتخاب فاطمه پولادی به عنوان سخنران برتر در اولین همایش ایمنی بیمار در طب کودکان بیمارستان بهرامی

اولین همایش کشوری ایمنی بیمار در طب کودکان در سالن اجتماعات بیمارستان کودکان بهرامی با حضور دکتر مریم رسولی، نماینده معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سیمین رنجبران، مدیر پرستاری دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان، اولین همایش کشوری ایمنی بیمار در طب کودکان با حضور دکتر مریم رسولی، نماینده معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سیمین رنجبران، مدیر پرستاری دانشگاه جمعه 21 مهر 1402 در بیمارستان کودکان بهرامی برگزار شد.
دکتر سید یوسف مجتهدی، رئیس بیمارستان کودکان بهرامی در مراسم افتتاحیه در خصوص ایمنی بیمار گفت: بررسی ها نشان می دهد که در حدود هفتاد و پنج درصد از خطا و آسیب های پیش آمده قابل پیش گیری است و همچنین در مورد هزینه های سلامت که به سیستم سلامتی ما تحمیل می شود چیزی حدود ده تا پانزده درصد بار هزینه های سلامت را به خود اختصاص می دهد.
رئیس بیمارستان بهرامی ادامه داد: ما به عنوان بیمارستان کودکان در زمینه کودکان با چالش های بیشتری رو به رو هستیم، چون احتمال خطا در کودکان، با توجه به حساسیت بیماری، بیشتر است و همچنین این رده سنی حساسیت بیشتری دارند که در معرض این آسیب ها قرار بگیرد.
سیمین رنجبران، مدیر پرستاری دانشگاه با توجه به اهمیت ایمنی در گروه حساس و پرخطر کودکان، از برگزاری این مراسم ابراز خرسندی کرد و با توجه به پتانسیل بالای همکاران پزشک و پرستار در این بیمارستار، خواستار برگزاری همایش های بیشتری در زمینه کودکان شد.

در پنل اختصاصی اول، فاطمه پولادی، کارشناس مدیریت امور پرستاری معاونت درمان مقاله ای با عنوان بررسی شاخص سقوط از تخت در بیمارستان های کودکان دانشگاه علوم پزشکی تهران که به صورت سخنرانی پذیرفته شده است را ارائه کرد و به عنوان سخنران برتر در اختتامیه همایش از ایشان تقدیر و تشکر شد.
این همایش به صورت آنلاین از طریق اسکای روم و همچنین به صورت زنده از طریق اینستاگرام برای شرکت کننده های بیرون از بیمارستان پخش شد.

 

  • گروه خبری : اخبار مدیریت پرستاری
  • کد خبر : 248264
فاطمه پولادی
تهیه کننده

فاطمه پولادی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *