معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

31 شهریور 1403 شنبه
  • تاریخ انتشار : 1402/07/24 - 13:29
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 453
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انتخاب بیمارستان کودکان بهرامی به عنوان مرکز برتر کشوری در زمینه آموزش و پیگیری بیمار

معاونت پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، واحد آموزش و پیگیری بیمار بیمارستان کودکان بهرامی را به عنوان واحد برتر در کشور انتخاب کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان، واحد آموزش و پیگیری بیمار بیمارستان بهرامی در آبان ماه سال 1401 افتتاح شد. از فعالیت های این واحد، آموزش بیماران مبتلا به آسم و دیابت مراجعه کننده به درمانگاه، آموزش روزانه بیماری های شایع برای عموم مراجعین به درمانگاه بیمارستان و پیگیری تلفنی تمام نوزادان ترخیص شده از بیمارستان در چهار نوبت می باشد. در این تماس ها وضعیت بالینی نوزاد، تغذیه، داروها، زمان و مکان مراجعات بعدی برای ویزیت و دیگر اقدامات لازم مورد پیگیری قرار گرفته و آموزش و اطلاع رسانی لازم به خانواده ها صورت می گیرد.
لازم به ذکر است واحدهای آموزش و پیگیری در هفده مرکز تحت پوشش دانشگاه راه اندازی شده که وظیفه آموزش بیماران سرپایی مراجعه کننده به درمانگاه ها و پیگیری تلفنی بیماران ترخیص شده از بیمارستان را بر عهده دارند.
معاونت پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، واحد آموزش و پیگیری بیمار بیمارستان کودکان بهرامی را به عنوان واحد برتر در کشور انتخاب کرد و دکتر عباس عبادی، معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مکاتبه ای از زحمات سیمین رنجبران، مدیر پرستاری دانشگاه و زینب شهپری، کارشناس مسئول آموزش به بیمار در این زمینه تشکر و تقدیر کرد.

  • گروه خبری : اخبار مدیریت پرستاری
  • کد خبر : 248421
فاطمه پولادی
تهیه کننده

فاطمه پولادی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *