معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

30 شهریور 1403 جمعه
  • تاریخ انتشار : 1402/05/16 - 08:38
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 255
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

اجرای فرآیند رضایت سنجی یکپارچه و الکترونیک از کارکنان بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی تهران

با توجه به اهمیت مدیریت منابع انسانی و نقش مهم کارکنان در کیفیت خدمات، وضعیت رضایتمندی کارکنان به عنوان یکی بزرگترین سرمایه های سازمانی، برای اولین بار بصورت یکپارچه و الکترونیک در سطح بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی تهران بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان، با توجه به اهمیت مدیریت منابع انسانی و نقش مهم کارکنان در کیفیت خدمات، وضعیت رضایتمندی کارکنان به عنوان یکی از بزرگترین سرمایه های سازمانی، برای اولین بار بصورت یکپارچه و الکترونیک در سطح بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی تهران بررسی شد.
لازم به ذکر است این پرسشنامه در محورهای مختلف از جمله امکانات رفاهی، شرایط شغلی، ارتباطات سازمانی و ... برای همه گروه های شغلی طراحی شده و کارکنان امکان ثبت هر گونه پیشنهادات و انتقادات را در این بستر فزاهم کرده است.
این فرم سالیانه دو بار اجرایی خواهد شد که در این نیمسال حدود سه هزار نفر از کارکنان فرم مذکور را تکمیل کرده اند که نتایج تحلیلی حاصل از آن مورد بررسی توسط مسئولان مربوطه قرار خواهد گرفت.

  • گروه خبری : اخبار مدیریت نظارت و اعتباربخشی
  • کد خبر : 241154
زکیه فقیهی
تهیه کننده

زکیه فقیهی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *