معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

31 شهریور 1403 شنبه
  • تاریخ انتشار : 1403/02/12 - 14:22
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 170
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

آموزشی آشنایی با اصول ارزیابی استانداردهای اعتباربخشی و نحوه نظارت در بیمارستان

جلسه آموزشی آشنایی با اصول ارزیابی استانداردهای اعتباربخشی و نحوه نظارت در بیمارستان ها با حضور دکتر شیوا خوشنویس، معاون مدیر نظارت و اعتباربخشی، سارا صالحی، رئیس اداره کیفیت و اعتباربخشی و مسئولین واحد ها و ارزیابان نظارت در روز سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 در سالن اجتماعات معاونت درمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان، جلسه آموزشی آشنایی با اصول ارزیابی استانداردهای اعتباربخشی و نحوه نظارت در بیمارستان ها با حضور دکتر شیوا خوشنویس، معاون مدیر نظارت و اعتباربخشی، سارا صالحی، رئیس اداره کیفیت و اعتباربخشی و مسئولین واحد ها و ارزیابان نظارت در روز سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 در سالن اجتماعات معاونت درمان برگزار شد.
جلال فتح آبادی، ارزیاب کشوری اعتباربخشی و سارا صالحی به آموزش سنجه های اعتباربخشی و نحوه نظارت در بیمارستان ها و پاسخگویی به پرسش ها و ابهامات شرکت کنندگان در این خصوص پرداختند.

سارا صالحی هدف از برگزاری این جلسه را شفاف سازی بیشتر در خصوص روش های ارزیابی و نظارت، هم راستایی بیشتر ارزیابی های اعتباربخشی، بازدیدهای نظارتی، آشنایی بیشتر مسئولین و کارشناسان نظارتی بر استانداردهای اعتباربخشی و روش های ارزیابی و نظارت جامع دانست.

  • گروه خبری : اخبار مدیریت نظارت و اعتباربخشی
  • کد خبر : 264795
زکیه فقیهی
تهیه کننده

زکیه فقیهی