اجرای فرآیند رضایت سنجی یکپارچه و الکترونیک از کارکنان بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی تهران
با توجه به اهمیت مدیریت منابع انسانی و نقش مهم کارکنان در کیفیت خدمات، وضعیت رضایتمندی کارکنان به عنوان یکی بزرگترین سرمایه های سازمانی، برای اولین بار بصورت یکپارچه و الکترونیک در سطح بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی تهران بررسی شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت درمان، با توجه به اهمیت مدیریت منابع انسانی و نقش مهم کارکنان در کیفیت خدمات، وضعیت رضایتمندی کارکنان به عنوان یکی از بزرگترین سرمایه های سازمانی، برای اولین بار بصورت یکپارچه و الکترونیک در سطح بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی تهران بررسی شد.
لازم به ذکر است این پرسشنامه در محورهای مختلف از جمله امکانات رفاهی، شرایط شغلی، ارتباطات سازمانی و ... برای همه گروه های شغلی طراحی شده و کارکنان امکان ثبت هر گونه پیشنهادات و انتقادات را در این بستر فزاهم کرده است.
این فرم سالیانه دو بار اجرایی خواهد شد که در این نیمسال حدود سه هزار نفر از کارکنان فرم مذکور را تکمیل کرده اند که نتایج تحلیلی حاصل از آن مورد بررسی توسط مسئولان مربوطه قرار خواهد گرفت.
ارسال نظر