معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

29 شهریور 1403 پنجشنبه
  • تاریخ انتشار : 1399/06/01 - 11:04
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 71
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام معاون درمان دانشگاه در بزرگداشت حکیم شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک

دکتر سید فرشاد علامه در پیامی ضمن گرامیداشت ایام سوگواری سیدالشهدا، اول شهریور سالروز تولد حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک را به‌تمامی پزشکان کشور و دانشگاه علوم پزشکی تهران تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، دکتر سید فرشاد علامه، یکم شهریور 1399 ضمن گرامیداشت ایام سوگواری سیدالشهدا، در پیامی سالروز تولد حکیم ابوعلی سینا طبیب نامدار ایرانی و روز ملی پزشک، این روز را به وزیر محترم بهداشت، رئیس محترم دانشگاه، تمامی پزشکان ایران به‌ویژه پزشکان نامی، متعهد و پرتلاش دانشگاه علوم پزشکی تهران تهنیت گفت. متن این پیام را در ادامه مطلب بخوانید:
پزشکان عزیز ایران و دانشگاه علوم پزشکی تهران
نام‌گذاری ملی، اول شهریورماه مقارن با تولد طبیب نامی ایران و جهان شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا به‌عنوان روز پزشک مایه فخر و مباهات همه ما پزشکان ایرانی است.
تاریخ ایران و جهان مملو از فداکاری‌های بشردوستانه، افتخارات ماندگار علمی و خدمات ارزنده درمانی پزشکان پارسی است که چه در عرصه‌های مختلف جنگ، صلح، تحریم و بیماری‌های فراگیر قرن‌ها برای کمک به مردم دلسوزانه از جان خود گذشتند و میراث گران‌بهایی برای ما و آیندگان به ارمغان نهادند.
بی‌شک از پزشکان امروز که ریشه در چنین پیشینه کهن و ارزشمندی دارند می‌توان ظهور بزرگ‌مردان و زنان پزشکی را در این روزهای بحران کرونا انتظار داشت که همچنان متعهدانه و ازجان‌گذشته بی‌هیچ توقعی برای کمک به مردم کشور دست در دست هم و کنار سایر اعضای خانواده سلامت ایستاده و پایداری می‌کنند.
به‌عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران از صمیم قلب این روز بزرگ را گرامی داشته و ضمن قدردانی از یکایک تلاشگران حوزه پزشکی کشور، روز پزشک را به وزیر محترم بهداشت، رئیس محترم دانشگاه، تمامی پزشکان ارجمند ایران و به‌ویژه پزشکان عزیز دانشگاه علوم پزشکی تهران تهنیت می‌گویم و سربلندی و توفیق روزافزونتان را از خدای بزرگ خواهانم.

  • گروه خبری : اخبار معاونت درمان
  • کد خبر : 239995
نجمه باهو
تهیه کننده

نجمه باهو

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *