معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

10 تیر 1403 یکشنبه
  • تاریخ انتشار : 1403/02/16 - 09:45
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 191
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک دکتر سعید ناطقی، معاون درمان دانشگاه به مناسبت روز جهانی ماما

دکتر سعید ناطقی، معاون درمان دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی تهران در پیامی روز جهانی ماما را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، دکتر سعید ناطقی، معاون درمان دانشگاه در پیامی روز جهانی ماما را تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
ادامه هستی در گرو تداوم برق شادمانه نگاه مادران و لبخند روشن و معصومانه نوزادان است و سلامتی این عزیزان مدیون تلاش شبانه روزی و بدون چشم داشتی است که برای مراقبت آنان بکار بسته اید.
روز جهانی ماما فرصت مناسبی برای یادآوری اهمیت و جایگاه مامایی در نظام سلامت ملی و تجلیل و قدرانی از خدمات خالصانه و زحمات بی شائبه این قشر صبور و مخلص است.لذا در این فرصت مبارک؛ روز جهانی ماما را به تلاشگران جامعه مامایی که وظیفه دشوار و حیاتی حفظ سلامت مادر و نوزاد را به عهده دارند و همه همکاران ارزشمند و پر تلاش این حوزه در دانشگاه علوم پزشکی تهران که با تعهد و تخصص، خالصانه و صادقانه در حرفه شریف مامایی مشغول ارائه خدمت می باشند، تبریک و تهنیت عرض نموده، درود و سپاس شایسته نثار این عزیزان باد که با تحمل لحظه های دشوار، گرمی نگاهشان را تقدیم سیمای لطیف نوزادان می کنند.
لذا اینجانب ضمن تبریک این روز، موفقیت، سلامتی و بهروزی را از درگاه ایزد متعال برای شما عزیزان مسئلت دارم.دکتر سعید ناطقیمعاون درمان دانشگاه

  • گروه خبری : امور فرهنگی ,اخبار مدیریت امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی,ویژه دانشگاه,اخبار معاونت درمان
  • کد خبر : 264869
فائزه  فهیمی
تهیه کننده

فائزه فهیمی