معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

30 شهریور 1403 جمعه
  • تاریخ انتشار : 1402/11/25 - 12:27
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 228
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

نشست مدیر پرستاری دانشگاه با مدیران پرستاری بیمارستان‌های دولتی تحت پوشش

جلسه هم اندیشی مدیران پرستاری بیمارستان های دولتی با سیمین رنجبران، مدیر پرستاری دانشگاه در روز چهارشنبه 18 بهمن 1402 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان، جلسه هم اندیشی مدیران پرستاری بیمارستان های دولتی در روز چهارشنبه 18 بهمن 1402 با حضور سیمین رنجبران، مدیر پرستاری دانشگاه، پرستو آریاملو، کارشناس مدیریت پرستاری و الهام حق شناس، کارشناس مسئول اقتصاد درمان در سالن اجتماعات معاونت درمان برگزار شد.

رنجبران درخصوص مسائل مربوط به نگهداشت نیروی انسانی، تکریم بیماران، توانمندسازی کارکنان، برنامه حریم و پوشش بیمار، پوشش و رفتارحرفه ای کادر پرستاری و تکریم کارشناسان مدیریت امور پرستاری در زمان حضور در بیمارستان ها توضیحات کامل و جامع ارائه داد.

حق شناس نکاتی درخصوص ثبت اطلاعات بیمار در HIS بیمارستان و چالش های سامانه کارآمد در ثبت کد خدمتی در برخی از بخش های بیمارستان توضیحاتی بیان کرد.
وی به منظور حل چالش در این خصوص پیشنهاد کرد که مدیر پرستاری هر بیمارستان به همراه مسئول IT (فناوری اطلاعات) و مسئول درآمد آن مرکز با ریزبینی، موارد ثبت شده در سامانه کارآمد را بررسی و اشکالات را برطرف کنند و درصورت وجود مشکل به معاونت درمان گزارش دهند.

  • گروه خبری : اخبار مدیریت پرستاری
  • کد خبر : 259238
فاطمه پولادی
تهیه کننده

فاطمه پولادی