معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

16 تیر 1403 شنبه
  • تاریخ انتشار : 1401/08/01 - 10:00
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 108
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران از بیمارستان روزبه

مدت زمان فرآیندهای رسیدگی به کار ارباب رجوع در بیمارستان ها باید کم باشد

دکتر سعید ناطقی، معاون درمان دانشگاه به همراه گروهی از مدیران و مسئولان معاونت درمان از بیمارستان روزبه بازدید کرد و گفت: تاکید ما در معاونت درمان بر این است که مدت زمان فرآیندهای رسیدگی به کار ارباب رجوع در بیمارستان ها باید کم باشد و موارد هرچه سریعتر پیگیری و پاسخ داده شوند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، بازدید دوره ای این معاونت از بیمارستان روزبه با حضور دکتر سعید ناطقی، معاون درمان دانشگاه، مدیران و مسئولان ادارات معاونت درمان روز شنبه سی ام مهر 1401 برگزار شد.
دکتر ناطقی خاطر نشان کرد: این بازدید به منظور بازرسی بیمارستان نیست؛ بلکه بحث سر این موضوع است که بتوانیم فرآیندها را اصلاح کنیم، موارد حائز اهمیت و اهم موضوعات بازدید های گذشته، مطرح و کارکنان بیمارستان با انتظارات ستاد آشنا شوند. در بین بیمارستان های دانشگاهی روزبه جزو بیمارستان هایی است که فعالیت خوبی داشته و این اتفاق مبارکی است.
وی افزود: تاکید ما در معاونت درمان بر این است که مدت زمان فرآیندهای رسیدگی به کار ارباب رجوع در بیمارستان ها باید کم باشد و موارد هرچه سریعتر پیگیری و پاسخ داده شوند.
معاون درمان دانشگاه بر تشکیل کمیته های بیمارستانی تاکید کرد و گفت: بعد از اینکه این کمیته ها در بیمارستان تشکیل می شوند، کاربردها نمایان و جایگاه آن در بیمارستان مشخص می شود. یکی از نکاتی که سبب می شود بیمارستان در اعتباربخشی جایگاه خوبی به دست آورد تاکید و توجه ویژه رئیس بیمارستان به دفاتر بهبود کیفیت است.
دکتر ناطقی گفت: یکی از مسائل مهم دانشگاه ها، توزیع بیمار بین مراکز درمانی دانشگاه هاست. بهتر است جلسه ای با حضور نمایندگانی از سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی برگزار شود تا موضوع توزیع بیمار بین بیمارستان ها حل شود.
دکتر آخوند زاده، رئیس بیمارستان روزبه گفت: بیمارستان روانپزشکی روزبه ضمن اینکه یک گروه آموزشی است، باید وظیفه خطیر درمانی خود را نیز در سطح کشور و در سطح تهران ایفا کند. لذا سعی شد در این مدت تا جایی که امکان دارد شاخص های خدمات درمانی افزایش پیدا کند. در بیمارستان روزبه، همکاران مختلف تلاش می کنند تا بیماران سریعتر بهبود، و ترخیص شوند.
وی مواردی را بیان کرد که نشان دهنده افزایش شاخص های خدمات درمانی بود.
در ادامه جلسه، افراد حاضر مطالب مربوط به اداره/واحد خود را در رابطه با بیمارستان روزبه بیان کردند.

  • گروه خبری : جلسات,رویدادها و اطلاعیه ها,اخبار معاونت درمان
  • کد خبر : 238702
فائزه  فهیمی
تهیه کننده

فائزه فهیمی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *