معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

30 شهریور 1403 جمعه
  • تاریخ انتشار : 1402/05/31 - 12:22
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 473
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه کارگاه تولید محتوا با محوریت اهمیت خبر، در معاونت درمان برگزار شد

سید عرفان ترکش: ما در دانشگاه علوم پزشکی تهران عضو یک خانواده هستیم و تنها برای بالا بردن امتیاز دانشگاه تلاش می کنیم

اولین جلسه کارگاه تولید محتوا با محوریت اهمیت خبر و خبرنویسی، با حضور سید عرفان ترکش، مشاور معاون درمان دانشگاه، مهدی گلپایگانی، سردبیر خبری و رئیس اداره ارتباطات و تبلیغات دانشگاه، روز سه شنبه 31 مرداد 1402، در معاونت درمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، اولین جلسه کارگاه تولید محتوا با محوریت اهمیت خبر و خبرنویسی، با حضور سید عرفان ترکش، مشاور معاون درمان دانشگاه، مهدی گلپایگانی، سردبیر خبری و رئیس اداره ارتباطات و تبلیغات دانشگاه، فائزه فهیمی تبار و محمدرضا شهسواری، کارشناسان روابط عمومی معاونت درمان و روسای و کارشناسان ادارات و واحدهای معاونت درمان روز سه شنبه 31 مرداد 1402، در این معاونت برگزار شد.
در این نشست، سید عرفان ترکش گفت: بحث رسانه در جهان به صورتی در حال گسترش و پیشرفت است که اگر از آن غافل باشیم، بازنده خواهیم بود. در اهمیت رسانه شکی وجود ندارد، که باید همگام با تمام رسانه های جمعی فعالیت داشته باشیم. به همین دلیل، در تلاش هستیم تا در مبحث تولید محتوا فعالیتمان را افزایش دهیم.

مهدی گلپایگانی گفت: از زمانی که گروه روابط عمومی جدید به معاونت درمان اضافه شد، تحول و آراستگی که باید در روابط عمومی یک معاونت باشد، در این معاونت دیده می شود. سردبیر خبری دانشگاه افزود: هرچه کیفیت اخبار بالا برود، اخبار در گوگل بهتر دیده می شود.
وی در ادامه درخصوص اهمیت خبر، روش های تولید خبر، مفاهیم خبرنویسی، عناصر خبری، قواعد خبرنویسی، ارزش های خبری و ... توضیحاتی ارائه داد.
در ادامه جلسه با پرسش و پاسخ شرکت کنندگان به پایان رسید.

  • گروه خبری : جلسات,ویژه دانشگاه,اخبار معاونت درمان
  • کد خبر : 243485
فائزه  فهیمی
تهیه کننده

فائزه فهیمی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *