معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

30 شهریور 1403 جمعه
  • تاریخ انتشار : 1402/04/25 - 11:29
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 186
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری کمیته موربیدیتی مادر باردار بستری در بیمارستان ضیائیان

کمیته موربیدیتی بررسی یک مورد پرونده مادر باردار بستری در بیمارستان ضیائیان در راستای اجرای نظام کشوری ارزیابی کیفیت خدمات بارداری و زایمان در بیمارستان های تحت پوشش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان، در راستای اجرای ماده پنجاه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و به منظور ارزیابی و پایش نظام مراقبت های شدید بارداری و زایمان در سطح دانشگاه، کمیته موربیدیتی بررسی یک مورد پرونده مادر باردار در بیمارستان ضیائیان در روز چهارشنبه بیست و یکم تیر 1402 برگزار شد.
نشست فوق با حضور دکتر سعید طاهری، معاون درمان بیمارستان، دکتر بندریان، دبیر علمی کمیته و رئیس بخش زنان بیمارستان، زهره ملکی، کارشناس سلامت مادران معاونت درمان، پزشکان و پرسنل دخیل در روند درمان مادر برگزار شد.
در این نشست شرحی از روند بستری و درمان مادر ارائه و هر یک از اعضای جلسه در رابطه با علل احتمالی ایجاد عارضه به گفتگو نشستند. مهمترین موارد مطروحه شامل ضرورت درخواست مشاوره با پزشکان سایر گروه های تخصصی توسط پزشک زنان و زایمان، مستند کردن همه اقدامات انجام شده برای بیمار توسط جراح و کارکنان اتاق عمل، اطلاع شرایط مادران نیازمند دریافت مراقبت ویژه به کارشناس سلامت مادران بیمارستان و ستاد معاونت درمان برای پیگیری وضعیت مادر بودند.

  • گروه خبری : جلسات,اخبار مدیریت امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی
  • کد خبر : 240065
مژگان  اکبری
تهیه کننده

مژگان اکبری

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *