معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

30 شهریور 1403 جمعه
  • تاریخ انتشار : 1399/06/26 - 13:48
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 196
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

پیام تبریک معاون درمان دانشگاه به مناسبت سالروز تأسیس اورژانس پیش بیمارستانی

دکتر سید فرشاد علامه معاون درمان دانشگاه در پیامی چهل و پنجمین سالروز تأسیس اورژانس پیش بیمارستانی (115) را به مدیران و کارشناسان ستاد اورژانس کشور، مراکز تحت پوشش و تمامی فعالان این حوزه تبریک گفت و یاد و خاطره شهدای سلامت این حوزه را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، دکتر سید فرشاد علامه معاون درمان دانشگاه در پیامی 26 شهریور مقارن با چهل و پنجمین سالروز تأسیس اورژانس پیش بیمارستانی را به‌تمامی فعالان این حوزه تبریک گفت. متن این پیام را در ادامه مطلب بخوانید.

تلاشگران دلسوز و متعهد عرصه اورژانس 115 کشور

مردم ایران همواره شاهد نقش‌آفرینی قهرمانانه شما عزیزان در فوریت‌های پزشکی، حوادث ترافیکی، حملات تروریستی و وقایع طبیعی و ... بوده‌اند که چگونه جان‌برکف برای نجات جان هم نوعان خود در کنار سایر اعضای خانواده سلامت کشور متعهدانه تلاش می‌کنید.  
بر خود می‌دانم به نمایندگی از حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران، 26 شهریور مقارن با چهل و پنجمین سالروز تأسیس اورژانس پیش بیمارستانی را به اعضای ستاد اورژانس کشور، مراکز تحت پوشش و تمامی فعالان این حوزه تبریک عرض نموده و یاد و خاطره فداکاری‌های شهدای سلامت حوزه اورژانس 115 کشور را گرامی می‌دارم.

دکتر سید فرشاد علامه
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران

  • گروه خبری : اخبار مدیریت حوادث، فوریت های پزشکی و پدافند غیرعامل,اخبار معاونت درمان
  • کد خبر : 239971
نجمه باهو
تهیه کننده

نجمه باهو

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *