معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

03 آذر 1403 شنبه
  • تاریخ انتشار : 1402/07/19 - 04:25
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 443
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

دومین کارگاه تولید محتوا

کارگاه تولید محتوا با محوریت تولید محتوا، کاربردها و اهداف تولید محتوا با امتیاز بازآموزی و با حضور سید عرفان ترکش، مشاور معاون درمان و مسئول روابط عمومی معاونت درمان و با تدریس مهسا چهکندی، کارشناس تولید محتوا و طراح گرافیست معاونت آموزشی دانشگاه و ندا کریم، کارشناس تولید محتوا و کارشناس فناوری اطلاعات معاونت آموزشی در این معاونت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان، کارگاه تولید محتوا با محوریت کاربردها و اهداف تولید محتوا با امتیاز بازآموزی، با حضور سید عرفان ترکش، مشاور معاون درمان و مسئول روابط عمومی معاونت درمان، با تدریس مهسا چهکندی، کارشناس تولید محتوا و طراح گرافیست معاونت آموزشی دانشگاه و ندا کریم، کارشناس تولید محتوا و کارشناس فناوری اطلاعات معاونت آموزشی روز سه شنبه 18 مهر 1402 در این معاونت برگزار شد.
سید عرفان ترکش گفت: ما در روابط عمومی معاونت درمان کارهای زیادی انجام دادیم، سعی ما بر این است تا رویکرد و دیدگاه کارکنان معاونت درمان را نسبت به تولید محتوا، رسانه و فعالیت در شبکه های اجتماعی تغییر دهیم. همه کارکنان در معاونت درمان فعالیت های زیادی انجام می دهند، بهتر است قسمتی از این فعالیت ها، تولید محتوا باشد که بسیار با اهمیت است. در همه دنیا کارهای مهم سازمان ها به تصویر کشیده می شود و وظیفه روابط عمومی نشان دادن فعالیت این واحد هاست. ما آینه ای برای نشان دادن فعالیت های شما در ابعاد زیباتر هستیم. تمام کارکنان باید ذهن رسانه ای فعال داشته باشند، یعنی در انجام تمام فعالیت ها، به رسانه ای شدن آن و نحوه تولید محتوای آن هم بی اندیشند. تولید محتوا دارای اشکال گوناگونی است. محتوا می تواند پادکست، متن، فیلم، کار پژوهشی و ... باشد. ما در این کارگاه در نظر داریم تا ذهن هارا به فکر کردن در مورد تولید محتوا عادت دهیم.
مهسا چهکندی گفت: در دنیا، مبحث تولید محتوا، پررنگ است و افراد زیادی به دنبال تولید محتوای با کیفیت و مناسب هستند. محتوا، اطلاعات و تجربیاتی است که شما در ارتباط با یک موضوع مشخص با دیگران به اشتراک می گذارید. در هر حرفه ای اطلاعاتی وجود دارد که می توان بر اساس آن مخاطب را جلب کرد و اطلاعات را در اختیار او گذاشت. وی مطالبی را درخصوص کاربرد و اهداف تولید محتوا ارائه کرد.
ندا کریم گفت: تولید محتوا یک کار تیمی شامل تیم فنی (گرافیست و فیلم بردار)، گروه علمی و روابط عمومی است.
وی درخصوص راه های تولید محتوای باکیفت، انواع محتوا، ابزارهای ضروری تولید محتوا، نحوه تولید محتوا با گوشی، انواع پلتفرم های تولید محتوا توضیحاتی ارائه داد.

در پایان از مدرسان کارگاه تقدیر صورت گرفت.

  • گروه خبری : جلسات,اخبار معاونت درمان
  • کد خبر : 247979
فائزه  فهیمی
تهیه کننده:

فائزه فهیمی

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه