معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

14 مهر 1403 شنبه
  • تاریخ انتشار : 1401/12/21 - 01:49
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 19
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

جلسه کمیته انطباق دانشگاهی

کمیته انطباق دانشگاهی با حضور نمایندگانی از نهاد مقام معظم رهبری، دفتر امور زنان دانشگاه، دانشکده پزشکی و معاونت درمان، معاونت فرهنگی و دانشجویی، معاونت آموزشی، نمایندگانی از بیمارستان های یاس و آرش و سایر اعضای کمیته در معاونت فرهنگی و دانشجویی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان، کمیته انطباق دانشگاهی در روز سه شنبه شانزدهم اسفند 1401 با حضور نمایندگانی از نهاد مقام معظم رهبری، دفتر امور زنان دانشگاه، دانشکده پزشکی و معاونت درمان، معاونت فرهنگی و دانشجویی، معاونت آموزشی، نمایندگانی از بیمارستان های یاس و آرش و سایر اعضای کمیته در معاونت فرهنگی و دانشجویی برگزار شد.
اجاقلو، کارشناس انطباق معاونت فرهنگی و دانشجویی در خصوص دستورجلسه توضیحاتی ارائه کرد و در ادامه فاطمه پولادی، دبیر کمیسیون درمان کمیته انطباق در خصوص نتایج برنامه های حریم، پوشش بیمار، پوشش و رفتار حرفه ای کارکنان در بیمارستان های تحت پوشش و نیز چالش های انطباق در مراکز درمانی و نیز مشکلات ناهمگن بودن پزشک و بیمار در واحدهای سونوگرافی بیمارستان های آرش و زنان توضیحات جامع و کامل ارائه کرد.
در ادامه نمایندگان بیمارستان های آرش و یاس به چالش های کمبود دستیار خانم در واحدهای سونوگرافی اشاره کردند و نیز دکتر هاشمی، مدیر گروه رادیولوژی در خصوص این چالش توضیحاتی ارائه و راهکارهایی برای حل این چالش بیان کرد.

  • گروه خبری : مدیریت پرستاری دانشگاه
  • کد خبر : 230677
فائزه  فهیمی
نویسنده

فائزه فهیمی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *