معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

30 شهریور 1403 جمعه
  • تاریخ انتشار : 1401/05/03 - 15:19
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 171
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

جلسه هماهنگی آزمایش HLA در بیماران پیوند

پس از اعلام نقطه نظرات بیمارستان ها، مشخص شد اهم موارد و مشکلات موجود در فرآیند انجام این آزمایش، کمبود نیروی انسانی متخصص و آموزش دیده، تجهیزات و فضای فیزیکی است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، جلسه هماهنگی آزمایش HLA در بیماران پیوند، روز شنبه دوم مرداد 1401 در معاونت درمان با حضور دکتر علی گنجعلی خان حاکمی، مدیر تعالی بالینی امور بیمارستان ها و دکتر محمد حسن شعبانی، رئیس گروه بیماری های خاص معاونت درمان برگزار شد.
در این جلسه که به دعوت اداره پیوند و بیماری های خاص معاونت درمان با حضور اساتید و مسئولان بیمارستان های فعال در حوزه پیوند مغز استخوان برگزار شد، در خصوص انجام آزمایش  HLAدر بیمارستان های دکتر شریعتی، مرکز طبی کودکان و مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) بحث و تبادل نظر شد. پس از اعلام نقطه نظرات بیمارستان ها، مشخص شد اهم موارد و مشکلات موجود در فرآیند انجام این آزمایش، کمبود نیروی انسانی متخصص و آموزش دیده، تجهیزات و فضای فیزیکی است.
در این نشست مقرر شد آزمایشگاه هر کدام از بیمارستان ها برنامه توسعه و کمبودهای خود را برای ارتقا کمی و کیفی این آزمایش به این معاونت اعلام کنند تا اقدامات لازم در این خصوص بعمل آید.

  • گروه خبری : اخبار مدیریت امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی
  • کد خبر : 238776
کلمات کلیدی
فائزه  فهیمی
تهیه کننده

فائزه فهیمی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *