معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

30 شهریور 1403 جمعه
  • تاریخ انتشار : 1401/05/09 - 10:23
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 382
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

جلسه آموزشی ثبت موارد کودک پرخطر در سامانه MCMC

جلسه آموزشی ثبت موارد کودک پرخطر در سامانه MCMC روز شنبه هشتم مرداد 1401 با حضور دکتر خوشنویس، مسئول برنامه MCMC معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کارشناسان کودک پرخطر معاونت درمان و معاونت بهداشت دانشگاه و رابطین کودک پرخطر در بیمارستان های دولتی و خصوصی در سال اجتماعات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، جلسه آموزشی ثبت موارد کودک پرخطر در سامانه MCMC روز شنبه هشتم مرداد 1401 با حضور دکتر خوشنویس، مسئول برنامهMCMC  از معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کارشناسان کودک پرخطر معاونت درمان و معاونت بهداشت دانشگاه و رابطین کودک پرخطر در بیمارستان های دولتی و خصوصی در معاونت درمان برگزار شد.
دکتر خوشنویس، مقدمه ای از اهداف ثبت اطلاعات کودک پرخطر در سامانه MCMC ارائه و هدف از این برنامه را پیگیری کودک بدحال و پرخطر عنوان و نحوه ثبت فرم های سامانه اطلاعاتی را بیان کرد.
وی از رابطین درخواست کرد که پیشنهادات خود را به منظور بهبود فرم های ثبت ارائه کنند؛ در این راستا رابطین بیمارستان های دولتی و خصوصی در رابطه با نحوه ثبت موارد پرخطر در سامانه چالش هایی را بیان کردند.

  • گروه خبری : اخبار مدیریت پرستاری
  • کد خبر : 238766
فائزه  فهیمی
تهیه کننده

فائزه فهیمی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *