معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

14 مهر 1403 شنبه
  • تاریخ انتشار : 1400/09/12 - 07:37
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 178
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه هماهنگی جشن روز پرستار در معاونت درمان

جلسه هماهنگی جشن روز پرستار در معاونت درمان با حضور مدیر امور پرستاری، مدیر درمان، رئیس دانشکده پرستاری و مامایی و نمایندگان دفتر نهاد مقام معظم رهبری و معاونت فرهنگی برگزار شد.

  به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، جلسه هماهنگی برگزاری جشن روز پرستار با حضور سیمین رنجبران مدیر امور پرستاری، دکتر علی گنجعلی خان مدیر درمان؛ دکتر علیرضا نیکبخت رئیس دانشکده پرستاری و مامایی، فصیحی نماینده معاونت فرهنگی، حجت الاسلام و المسلمین ملک محمدی نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری و امیر چهرازی مسئول حراست معاونت درمان یکشنبه 7 آذر ۱۴۰۰ برگزار شد.

رنجبران گفت: هدف از جلسه همفکری ودریافت پیشنهادها اعضا به منظور برگزاری بهتر مراسم جشن روز پرستار است.

مدیر پرستاری دانشگاه اقدامات پیشنهادی برای برگزاری جشن را تشریح کرد.

دکتر نیکبخت ضمن تشکر از برگزاری این جلسه گفت: در دو سال اخیر به علت شیوع ویروس کرونا متاسفانه نتوانستیم مراسمی برای روز پرستار برگزار کنیم. این جشن بعد از دوسال   باید در راستای تقدیر از زحمات طاقت فرسای و موثر پرستاران در مدیریت بیماری کرونا و در شان و منزلت آنها برگزار شود. این زمان اگرچه دو ساعت است اما تاثیر زیادی را بر روی انگیزه و روحیه پرستاران خواهد داشت.
حجت الاسلام و المسلمین ملک محمدی گفت: روز پرستار به زیبایی به نام حضرت زینب کبری سلام الله علیها نام‌ گذاری شده و هر برنامه باید با توجه به این موضوع و نگاه به جایگاه رفیع پرستار باشد.

  فصیحی گفت: معاونت فرهنگی از همه اقداماتی که منجر به ایجاد نشاط اجتماعی می‌ شود حمایت می‌کند. سال گذشته گروه‌ های فرهنگی و موسیقی وابسته به شهرداری در برخی بیمارستان‌ ها حضور پیدا کردند.

دکتر گنجعلی خان بر پخش زنده برنامه برای سایر پرستاران که با توجه به محدودیت‌ های موجود امکان حضور در مراسم را ندارند، تاکید کرد.

همچنین جلسه‌ای نیز با حضور دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه در این خصوص برگزار شد.

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 239112
الهام  حق شناس
نویسنده

الهام حق شناس

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *