معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

30 شهریور 1403 جمعه
  • تاریخ انتشار : 1400/12/23 - 08:28
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 170
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید دکتر سعید ناطقی و تیم همراه معاونت درمان دانشگاه از بیمارستان فارابی

معاون درمان دانشگاه درباره بازدیدهای دوره ای از بیمارستان ها گفت: سیاست شش ماهه ما در معاونت درمان به این ترتیب است، که با بازدیدهای متداول از بیمارستان های تحت پوشش، مسائل و مشکلات مرتبط با این بیمارستان ها بررسی و موارد حائز اهمیت را به صورت سازمان یافته پیگیری می کنیم تا تصمیماتی در رابطه با آن ها گرفته شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، دکتر سعید ناطقی، معاون درمان دانشگاه با تیم همراه از بیمارستان فارابی شنبه بیست و یکم اسفند 1400 بازدید کرد.

معاون درمان درمورد بازدید های دوره ای از بیمارستان ها گفت: سیاست شش ماهه ما در معاونت درمان به این ترتیب است، که با بازدیدهای متداول از بیمارستان های تحت پوشش، مسائل و مشکلات مرتبط با این بیمارستان ها بررسی و موارد حائز اهمیت را به صورت سازمان یافته پیگیری می کنیم تا تصمیماتی در رابطه با آن ها گرفته شود. همچنین در معاونت درمان دانشگاه، سید عرفان ترکش به عنوان مشاور اینجانب، در تعامل با مسئولان بیمارستان ها مواردی که در رابطه با مراکزشان نیاز به حل و فصل و تصمیم­ گیری دارند توسط وی مطرح و پیگیری می شود.

وی ادامه داد: در دانشگاه علوم پزشکی تهران ارتقای اساتید به امور آموزشی - پژوهشی گره خورده است، ولی باید به این موضوع توجه کنیم که تا زمانی که درمان وجود نداشته باشد، آموزش هم وجود نخواهد داشت، بنابراین حوزه های درمان، پژوهش و آموزش هر سه در ارتقای اساتید نقش دارند و این امر باعث می شود خدمات شایسته تری به مردم ارائه داده شود.

دکتر مهدی خداپرست، رئیس بیمارستان فارابی گفت: کارکنان بیمارستان ها بهترین روزهای عمر خود را صرف خدمت به مردم می کنند و برای سلامت بیماران زحمت می کشند.

وی در ادامه اظهار داشت: کارکنان بیمارستان فارابی در بحرانی ترین شرایط، با رشادت های خود به بهترین نحو ممکن زحمت کشیدند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تعداد بالای عمل ها در این مرکز بهتر است با صلاحدید معاونت درمان تعداد نیروهای پرستاری و خدماتی را افزایش دهیم تا علاوه بر اینکه مردم خدمت بیشتر و بهتری دریافت می کنند، پرستاران بیمارستان نیز کمتر تحت فشارهای کاری قرار گیرند.

در ادامه دکتر خداپرست به عنوان پیشنهاد گفت: با تقویت کادر روانشناسی و روانپزشکی بیمارستان می توانیم در مواقع بحران، نیاز به مشاوره بیماران و همچنین پزشکان و پرستاران عملکرد بهتری داشته باشیم.

  • گروه خبری : جلسات,رویدادها و اطلاعیه ها,اخبار معاونت درمان
  • کد خبر : 239014
فائزه  فهیمی
تهیه کننده

فائزه فهیمی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *