جلسه در خصوص ارسال الکترونیک پرونده بالینی بیماران به بیمه های تکمیلی
روز دوشنبه، 7 مهر 1404 در سالن اجتماعات معاونت درمان، جلسهای به منظور بررسی و رفع موانع موجود در فرآیند ارسال الکترونیکی مدارک درمانی بیمههای تکمیلی با جمعی از مدیران فنی و پشتیبانی بیمه مرکزی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران، روز دوشنبه، 7 مهر 1404 جلسهای با حضور دکتر ایوب زاده، سرپرست اداره آمار و فناوری اطلاعات سلامت معاونت درمان و کارشناسان این واحد به همراه جمعی از مدیران فنی و پشتیبانی بیمه مرکزی در سالن جلسات معاونت درمان، به منظور بررسی و رفع موانع موجود در فرآیند ارسال الکترونیکی مدارک درمانی بیمههای تکمیلی برگزار شد.
هدف اصلی این جلسه، یافتن راهکارهایی برای تسهیل فرآیند ارسال الکترونیک مدارک بالینی بیماران به سازمان های بیمه تکمیلی و همچنین کاهش مشکلات بیماران و کارکنان مراکز درمانی عنوان شد.
در این نشست نمایندگان دو سازمان پیشنهادات خود را مطرح کردند و در طول جلسه، حاضرین به بحث و بررسی در مورد جنبه های مختلف اجرای آن از قبیل موارد قانونی، فنی، امکانات موجود و نیازمندی های آتی پرداختند. در پایان مقررشد نمایندگان دو سازمان امکانات و سازو کارهای مورد نیاز را به جزئیات بررسی نموده و نتیجه را به گروه های مرتبط منعکس نمایند.
ارسال به دوستان