معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

30 شهریور 1403 جمعه
  • تاریخ انتشار : 1402/05/10 - 12:32
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 283
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

هم اندیشی و برنامه ریزی در خصوص رفع چالش های واحدهای مددکاری اجتماعی مراکز درمانی

با توجه به لزوم اطلاع رسانی فرآیندهای اجرایی و برنامه ریزی به منظور رفع چالش های موجود در واحدهای مددکاری اجتماعی، جلسه ای با حضور مسئولان مددکاری اجتماعی مراکز درمانی در روز یکشنبه هشتم مرداد 1402 در سالن اجتماعات معاونت درمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان، با توجه به لزوم اطلاع رسانی فرآیندهای اجرایی و در راستای رفع چالش های موجود در واحدهای مددکاری اجتماعی مراکز درمانی، با تکیه بر اهداف و رسالت مددکاران اجتماعی به منظور ارائه خدمات تخصصی روانی و اجتماعی به مراجعان گروه هدف، جلسه ای با حضور آرزو سلطانی فرد، کارشناس مسئول و سها داودپور، کارشناس اداره مددکاری اجتماعی معاونت درمان و مسئولان مددکاری اجتماعی مراکز درمانی در روز یکشنبه هشتم مرداد 1402 در سالن اجتماعات معاونت درمان برگزار شد.
در این نشست ضمن ارزیابی عملکرد مددکاران اجتماعی در ارائه خدمات تخصصی روانی- اجتماعی به مراجعان، همه چالش های این گروه از جمله پیگیری بیماران ترخیص نشده، نوبت گیری الکتیو برای بیماران، ثبت سامانه تخفیفات، ارائه خدمات به اتباع و مهاجرین خارجی مراجعه کننده به مراکز درمانی و پیگیری امور صنفی مددکاری اجتماعی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این جلسه سلطانی فرد با اشاره به اهمیت همدلی و همکاری مددکاران اجتماعی با یکدیگر در درون دانشگاه و با شبکه سازمان های حمایتی دولتی و غیر دولتی گفت: با همفکری، همدلی و همکاری با یکدیگر می توان علیرغم وجود محدودیت ها و چالش ها نسبت به رفع بسیاری از مسائل اقدام کرد.
وی افزود: این معاونت در نظر دارد با برگزاری متناوب چنین جلساتی، ضمن اطلاع از چالش های موجود در مراکز درمانی، به منظور افزایش کیفیت خدمات مددکاری اجتماعی با استفاده از هم اندیشی نسبت به رفع آن ها اقدام نماید.
در ادامه مسئولین حاضر در جلسه به بیان کمبودها و مشکلات واحد تحت پوشش خود پرداختند.

  • گروه خبری : اخبار مدیریت امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی,اخبار و رویدادهای مددکاری اجتماعی
  • کد خبر : 241065
آرزو سلطانی فرد
تهیه کننده

آرزو سلطانی فرد

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *