معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

29 شهریور 1403 پنجشنبه
  • تاریخ انتشار : 1402/05/21 - 11:47
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 464
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

تهیه کارنامه عملکردی کمیته های بیمارستان ها

صورت جلسات کمیته های تشکیل شده در سال 1401 همه بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران، توسط اداره کیفیت و اعتباربخشی بررسی و مورد ارزیابی و تحلیل کیفی و کمی قرار گرفت.

کارنامه عملکرد کمیته های بیمارستان ها

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان، صورت جلسات کمیته های تشکیل شده در سال 1401 همه بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران، توسط اداره ارتقا کیفیت و اعتباربخشی، بررسی و مورد ارزیابی و تحلیل کیفی و کمی از نظر درصد تشکیل کمیته ها، درصد اجرای مصوبات، درصد حضور اعضا و کیفیت نگارش محتوایی کمیته ها و مطابقت آن با آئین نامه ها از جمله طرح راه حل های مشخص و قابل اجرا، تعیین مسئول اجرای مصوبات و پیگیری مصوبات قبلی در بیمارستان های دولتی قرار گرفت و  این مهم در بیمارستان های خصوصی نیز در حال اجرا است.
این کارنامه شامل درصد امتیاز کسب شده به تفکیک هر کمیته و میانگین امتیازات کسب شده همه کمیته های بیمارستان، با شرح کامل نقاط قابل بهبود در هرکمیته است.
از اهداف مهم تهیه کارنامه مذکور توجه ویژه به نتیجه محوری و شاخص های هدف مرتبط با هر کمیته است که لازمه آن بررسی نتایج بازدیدهای نظارتی، پیشرفت برنامه عملیاتی و برنامه عملیاتی و استانداردهای اعتباربخشی و استفاده از خرد جمعی در آن مراکز است.

  • گروه خبری : اخبار مدیریت نظارت و اعتباربخشی
  • کد خبر : 241478
زکیه فقیهی
تهیه کننده

زکیه فقیهی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *