معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

14 مهر 1403 شنبه
  • تاریخ انتشار : 1402/07/09 - 01:52
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 424
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انتصاب دکتر حسن آقاجانی به عنوان مدیر گروه آموزشی بیماری های قلب و عروق

دکتر حسین قناعتی، رئیس دانشگاه در حکمی دکتر حسن آقاجانی،دانشیار دانشکده پزشکی را به عنوان مدیر گروه آموزشی بیماری های قلب و عروق منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان، دکتر حسین قناعتی، رئیس دانشگاه در حکمی دکتر حسن آقاجانی،دانشیار دانشکده پزشکی را به عنوان مدیر گروه آموزشی بیماری های قلب و عروق منصوب کرد. 
متن حکم به شرح زیر است: 
جناب آقای دکتر حسن آقاجانی
دانشیار محترم دانشکده پزشکی
باسلام و احترام

پیشرفت و ارتقا جایگاه دانشگاه در عرصه آموزش، پژوهش و ارائه خدمت در گرو فعالیت هدفمند گروه های آموزشی است که با بهره مندی از اساتید مجرب و متعهد، خاستگاه پویایی و بالندگی علمی در دانشگاه هستند. در این راستابه استناد آئین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها و دستورالعمل فرآیند پیشنهاد مدیران گروه های آموزشی به رئیس دانشگاه مصوب 1392/09/10 و اصلاحیه دستورالعمل مصوب 1396/11/29 شورای دانشگاه، با توجه به نظرسنجی انجام شده و بنا به پیشنهاد رئیس محترم دانشکده پزشکی، به سمت سرپرست گروه آموزشی بیماری های قلب و عروق منصوب می شوید.
اجرای وظایف محوله بدون شک باعث رشد گروه خواهد بود و دانشگاه را در مسیر ارتقا تعالی یاری خواهد کرد. ضروری است ضمن ارسال گزارش منظم یکساله به رئیس محترم دانشکده در مورد پیشرفت امور، زمینه ارائه بازخورد مناسب و کمک به ارتقا گروه را فراهم آورید.
توفیق جنابعالی و کلیه اعضا محترم هیئت علمی و سایر همکاران گروه را از خداوند متعال خواستارم.
دکتر حسین قناعتی
رئیس دانشگاه
  • گروه خبری : اخبار معاونت درمان
  • کد خبر : 247333
فائزه  فهیمی
Author

فائزه فهیمی

0 Comments for this article

comment

Post your comment:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
Enter your desired term to search
Theme settings