معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

30 شهریور 1403 جمعه
  • تاریخ انتشار : 1402/11/04 - 13:06
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 254
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک معاون درمان دانشگاه به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز مددکار اجتماعی

دکتر سعید ناطقی، معاون درمان دانشگاه در پیامی ولادت حضرت علی (ع) و روز مددکار را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان، دکتر سعید ناطقی، معاون درمان دانشگاه در پیامی ولادت حضرت علی (ع) و روز مددکار را تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:

امام علی علیه السلام :کلّ یومٍ لا یعصی اللّه فیه فهو عیدٌ
امام علی علیه السلام :هر روزی که در آن خداوند نافرمانی نشود، عید است
 
توفیق دستگیری از مستمندان و محرومان و کار در این حرفه مقدس افتخار و سعادت بزرگی است که تنها نصیب آن دسته از بندگان خدا می‌شود که راه رسیدن به معبود را از سیره پیامبران الهی و سبک زندگی امامان معصومی انتخاب کرده‌اند که مدد به انسان‌ها را برای رسیدن آن‌ها به اوج قلّه‌های سعادت و خوشبختی، برنامه عمل خویش قرار داده‌اند و گوارا باد عنوان والا و مقدس مددکار بر آنان که با قلب مهربان و دستان پر عاطفه خود، بخشندگی می‌ورزند تا در دل‌های نیازمندان گل محبت بکارند و بر چهره‌های نیازمندان لبخند رضایت بنشانند تا باری از دوش خسته نیازمندان بردارند. 
13رجب سرآغاز طلوع خورشید زندگی بزرگ مردی است که ولادتش در کعبه و شهادتش در مسجد بود. امام علی(ع) آغازگر امامت و مظهر عدالت و خداپرستی و تربیت یافته در مکتب نبوت است که با سلوک و گفتارو رفتار و منش خویش، دل های تشنه حقیقت را از چشمه لایزال الهی سیراب ساخته است.
اینجانب ولادت با سعادت حضرت علی(ع)، روز پدر و روز مددکار اجتماعی را تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای مردان فداکار این مرز و بوم، سربلندی این عزیزان را از درگاه خداوند منان خواستارم.
دکتر سعید ناطقی
معاون درمان دانشگاه
  • گروه خبری : امور فرهنگی ,اخبار مدیریت امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی,اخبار معاونت درمان,اخبار و رویدادهای مددکاری اجتماعی
  • کد خبر : 257575
فائزه  فهیمی
تهیه کننده

فائزه فهیمی