معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

30 شهریور 1403 جمعه
  • تاریخ انتشار : 1402/06/22 - 14:00
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 231
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

هم‌اندیشی مدیر امور پرستاری دانشگاه با مدیران پرستاری بیمارستان‌ها در خصوص دوره ششم انتخابات نظام پرستاری

جلسه هم اندیشی مدیران پرستاری بیمارستان های دولتی و غیردولتی با حضور سیمین رنجبران، مدیر پرستاری دانشگاه، پریوش آجودانی، کارشناس مسئول نیروی انسانی و پرستو آریاملو، کارشناس مدیریت امور پرستاری در روز چهارشنبه بیست و دوم شهریور 1402 در سالن اجتماعات معاونت درمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان، جلسه هم اندیشی مدیران پرستاری بیمارستان های دولتی و غیردولتی با حضور سیمین رنجبران، مدیر پرستاری دانشگاه، پریوش آجودانی، کارشناس مسئول نیروی انسانی و پرستو آریاملو، کارشناس مدیریت امور پرستاری در روز چهارشنبه بیست و دوم شهریور 1402 در سالن اجتماعات معاونت درمان برگزار شد. 

در این جلسه سیمین رنجبران در خصوص انتخابات دوره ششم نظام پرستاری که در هفتم مهرماه 1402 به صورت کشوری اجرا می شود توضیحات کامل ارائه کرد.
پرستو آریاملو تاکید کرد: این انتخابات باید در جوی دوستانه و آرام با حضور حداکثر پرستاران به مسئولیت نظارت و پیشتیبانی مدیران پرستاری بیمارستان ها انجام شود. نحوه اطلاع رسانی بدین صورت است که از فردا تا بیست و چهارساعت قبل از روز انتخابات باید تبلیغات نامزدها و کاندیداهای انتخابات انجام شود و در این زمینه پوسترهایی به تعداد مشخص بین بیمارستان ها توزیع شد.
 پریوش آجودانی درباره نحوه محاسبه ساعات کاری، حضور و غیاب همه کادر پرستاری در بستر نرم افزار NIP توضیحاتی ارائه کرد.

  • گروه خبری : اخبار مدیریت پرستاری
  • کد خبر : 246214
فاطمه پولادی
تهیه کننده

فاطمه پولادی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *