معاونت درمان

معاونت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران

30 شهریور 1403 جمعه
  • تاریخ انتشار : 1401/02/18 - 11:38
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 159
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه در رابطه با ساماندهی بیماران نیازمند

جلسه هم اندیشی کارشناسان امور داوطلبین با کارشناسان مددکاری معاونت درمان و مددکاران بیمارستان های تابعه به منظور ساماندهی بیماران نیازمند، برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، جلسه هم اندیشی کارشناسان امور داوطلبین با کارشناسان مددکاری معاونت درمان و مددکاران بیمارستان های تابعه به منظور ساماندهی بیماران نیازمند، برگزار شد.
جلسه ساماندهی بیماران نیازمند با حضور دکتر خورشید وسکویی، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی و مسئول امور داوطلبین دانشگاه، آرزو سلطانی فرد، رئیس اداره مددکاری معاونت درمان، فائزه داوودپور کارشناس مددکاری معاونت درمان، فرشته امیدیان امیدیان و زهرا مژدهی کارشناسان امور داوطلبین و مددکاران بیمارستان های تابعه، روز یکشنبه یازدهم اردیبهشت 1401 در ساختمان شفا، ستاد حوادث و فوریت های پزشکی معاونت درمان برگزار شد.
دکتر وسکویی ضمن خوشامدگویی در زمینه ایجاد بستر مناسب و یکسان سازی نحوه جلب خیّر و همکاری با موسسات جهادی، داوطلب و نیکوکار در راستای کمک به بیماران نیازمند در سطح دانشگاه علوم پزشکی تهران مطالبی را بیان کرد.
وی از تهیه شیوه نامه حمایت از این بیماران در دانشگاه علوم پزشکی تهران و تهیه تفاهم نامه های اختصاصی برای هر موسسه با الگویی واحد که قابلیت تطابق در زمینه همکاری های متفاوت را داشته باشد توضیحاتی ارائه کرد.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی تاکید کرد که مددکاران بیمارستان ها از ارکان ساماندهی بیماران نیازمند بوده و ارتباط تنگاتنگ آنان را با امور داوطلبین در تسهیل فرایند پذیرش و تامین هزینه بیماران نیازمند مهم دانست، همچنین عنوان کرد که علاوه بر بیماران نیازمند موسسات خیریه و نیکوکار نیز می بایست مورد ساماندهی قرار گرفته و از پتانسیل خیرین استفاده بهینه شود.
در ادامه سلطانی رئیس اداره مددکاری نکاتی را که پیش روی بیماران نیازمند وجود دارد و نحوه تعامل با خیرین را بیان کرد.
مددکاران واحدهای تابعه نیز علاوه بر اظهار نظر بر مفاد شیوه نامه به صورت اختصاصی از مشکلات نیازمندان بیمارستان خود صحبت کردند و پیرامون آن با اعضا جلسه همفکری کردند.

  • گروه خبری : اخبار مدیریت امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی
  • کد خبر : 238858
کلمات کلیدی
فائزه  فهیمی
تهیه کننده

فائزه فهیمی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *